פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי החוזה, שירות גרוע ולקיחת כספים מיותרים. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
נתניה כתובת:
נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/4/07 התחברתי למבצע "טריפל" של חברת הוט. לפי דברי נציגת המכירות קרן (יצירת הקשר התבצעה דרך צ'ט און ליין שבאתר הוט) המבצע היינו לשנתיים במחיר של 219 ש"ח לחודש וכוללים שידורי כבלים (בסיס+3 חבילות),אינטרנט וטלפון. נאמר כי בשנה הראשונה למבצע אין כל תשלום על הטלפון לאילו החל מהשנה השניה למבצע אחוייב בתשלום של 19.9 ש"ח לחודש עבור דמי אחזקה לטלפון. (מלבד שיחות שאבצע דרך הקו). החיבור נעשה ביום 16/4/07 והחל מהחודש הראשון חוייבתי בתשלום עבור קו הטלפון בסך של 19.9 ש"ח. כל פנייה מצידי נענתי כי אכן חלה טעות וכי חוייבתי ללא הצדקה והובטח לי כי מיד אקבל זיכוי על הסכום הנקוב. אך דבר לא קרה ואני עדיין מחוייבת על הקו ולא מזוכה על הסכום. בתאריך 30/4/08 שוב דיברתי עם נציגת שירות בשם שוש ושוב הובטח לי שאזוכה וכי מנהל יחזור אליי למחרת אבל שום דבר לא קרה. לא זיכוי ולא מנהל.
לפני כשבוע פניתי שוב להוט דרך האתר וביום רביעי 2/7/08 חזרה אליי נציגה בשם קורין/קורן והעלתי בפניה שוב את הבעיה ובעיה נוספת והיא שאני מחוייבת בנוסף על סכום של כ 44.9 ש"ח לחודש מלבד חיוב של 19.9 ש"ח דמי אחזקה של הטלפון ו 239 ש"ח על שידורי הכבלים. לדברי אותה נציגה נאמר לי כי עליי לשלם עכשיו סכום זה על שירותי האינטרנט!!!!!
אני מזכירה שוב כי המבצע אליו התחברתי הינו מבצע טריפל ב 219 ש"ח לחודש במשך שנתיים כשהחל מהשנה השניה יתווסף לחיוב זה חיוב על סך 19.9 ש"ח דמי אחזקה לקו הטלפון. בשום מקרה לא נאמר כי אצטרך להוסיף סכום על האינטרנט!!!!
הובטח לי כי מנהל יחזור אליי כבר למחרת.
אני עדיין מחכה למנהל - אך לשווא!!!!
כל פנייה מצידי לשירות הלקוחות של הוט נתקלת באטימות מצידם!!!!!

שיחת המכירה בוצעה ע"י צ'ט און ליין - נא להוציא תכתובת ולבדוק!!

זו לא שירות מה שמציעים בהוט!!!!



כספי,עוגמת נפש, סוג הנזק :
כספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה