פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק השירות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏15 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
פארק יקום כתובת:
תיאור הבעיה:
כבר חודש אני מנסה להתנתק מהשירות בלי הצלחה . אני מנוי כבר 3 שנים (טלויזיה ואינטרנט) ובשנה שעברה עשיתי תוספת של טלפון . הם טוענים בלי שום הוכחה או חתימה שלי שאני צריך לשלם קנס על כל השירותים כי הם התאפסו לאחר הוספת הטלפון ובעצם כאילו שנשארה לי עוד שנה לכל אחד מהם סה"כ 640 שקל. בנוסף מטרטרים אותי כבר יותר מ-3 פעמים עם טכנאי שיבוא לאסוף ציוד ולא מגיע מכל מיני סיבות ( השער היה נעול , הטלפון לא נכון וכו'..). כמו כן אני מחכה כבר מעל שבועיים לטלפון ממנהלת שירות שלא טורחת לחזור אליי או מישהו אחר במקומה .
בזבוז זמן ועלבון סוג הנזק :
ניתוק מידי כולל החזרת ציוד ותשלום קנס אך ורק לשירותי הטלפון ( 200 ש"ח ) פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה