|
|
|
|
|
|
זמן המתנה ארוך ביותר..40 דק עד שענו. |
נושא התלונה: |
יום חמישי 10 יולי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לא ניתן היה במשך יותר מ 40 דקות להגיע אל שירות הלקוחות של האינטרנט. אחרי כמה שיחות של המתנה מתישה ביותר (חבל על הכסף) ענתה מישהי סוף כל סוף. אני רואה זאת כזלזול בוטה בלקוח שרוצה שירות!
מעניין שלצורך הצטרפות אל שירותי הוט זמן ההמתנה הוא ככמה שניות בלבד! בדקתי זאת ואף התלוננתי בפניהם שאף אחד לא עונה בשירות של האינטרנט וביקשתי מהם לברר מה קורה שם אבל המשיכו להעביר אותי אל שירות האינטרנט בכדי לחסוך בכאב ראש מיותר, למרות בקשתי לברר קודם שמעבירים אותי למה לא עונים. (דיברתי עם נציג בשם ישראל כפעמיים, טליה וולדימיר מהטכני.)
פשוט עוגמת נפש! קילקל לי את המצב רוח!
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כלשהו שיהיה מקובל על שני הצדדים. ופתרון הבעיה אצל הוט! |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|