פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים כספיים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏אפריל ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב-26/2 התחברתי ל-הוט במסלול 3 - טריפל, במסגרת מקום עבודתי - תע"א
במחיר 189 ש"ח והובהר לי שהמחיר הקבוע שאשלם חודש בחודשו הינו -
כבלים = 189ש"ח +אינטרנט = 30 ש"ח + טלפון =39 ש"ח - נפלא.....
אבל כעבור חודש (אפריל)החיוב עלה , ובמאי שוב עלה וביוני עלה ועלה.
מידי חודש כאשר אני מתקשרת לברר חיוב , יד ימין אינה יודעת מיד שמאל.
כל פעם מישהו אחר עונה , ולא די שמחכים על הקו כל כך הרבה זמן, ושוב מבטיח לבדוק ושוב מעביר למישהו אחר ולא יודעים לתת תשובה ובעצם אין עם מי לדבר.
פה נשלח סוכן, ושם מגיע טכנאי ושוב מגיע "מפקח" לבדוק אם דיברתי אמת
ובקיצור , אני מבקשת לבדוק ולהסביר לי את החיובים שמעיזים לחייב בכרטיס האשראי ללא רשות. מה עוד שהחשבונות אינם מתאימים לחשבוניות שבטלביזיה
נא תשובתכם המיידית בטרם אפסיק את חיוב הכרטיס אשראי.
בתודה
דבורה קהת, רמז 8א' הרצליה
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה