פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה ביתר ושרות לקוי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הוט שלום,

1. ברצוני להביע תרעומת מהשרות המחפיר שניתן לי בחודש האחרון ע" נציגי שרות "הוט".

2. לפני כחודש קיבלתי חשבונית מ"הוט" ונוכחתי לדעת כי "הוט" גובים ממני הרבה מכפי שסוכם.

3. על פי סיכום עם נציג "הוט" בעת התחברות לחבילה הצטרפתי למבצע "תעשייה אווירית" ובמסגרתו התחייבתי לשלם להוט 235 ש"ח לחודש בעבור חבילת הטריפל(קו קל).

4. בחודש שעבר ולאחר שלא עקבתי כל חודש בחודשו אחר החיובים, נודע לי כי מאיזו סיבה שאיננה ברורה לי אני משלמת בכל חודש סכום גבוה מהסכום אליו התחייבתי ובנוסף במקום להיות שייכת למסלול הקו הקל אני שייכת למסלול של ה2000 דק' שיחה אותו לא ביקשתי ואינני מעוניינת בו.
5. בפניה למוקד השרות ענה לי נציג שלא ידע מימינו ומשמאלו לא ידע להסביר לי על מה אני משלמת והבטיח כי מנהל יחזור אלי.

6. לאחר כשבוע שאיש לא חזר אלי, פניתי בשנית למוקד שרות הלקוחות (לפני כשבועיים בדיוק 29.6.2008) והפעם ענתה לי נציגה נחמדה שהבטיחה שהיא מבררת בדיוק על מה חויבתי כל חודש ותוך מספר ימים חוזרת אלי עם סיכום כללי.

7. למותר לציין כי איש אינו חזר אלי.

8. היום בשעה שש בערב לאחר שאני נואשתי מהניסיונות להתקשר למוקד להמתין שעות על הקו ולא לקבל תשובות, בעלי החליט להתקשר למוקד השרות.

9. הנ"ל המתין 35!!! דקות על הקו וכאשר סוף סוף נענה, ענתה לו נציגה וביקשה שימתין כי עליה לברר מספר פרטים. בעלי המתין עוד כ20!! דקות ובסופם ענה לו נציג שטען שהוא בכלל שייך למוקד הטכני וכי כנראה בעלי הגיע אליו בטעות ובנוסף שרות הלקוחות כבר סגורים ולכן אין מה לעשות ועליו להתקשר רק מחר.

10. בחישוב פשוט בעלי המתין על הקו כשעה!! מבלי לקבל תשובות ואף נותק בצורה בוטה ומעליבה.

11. לאור האמור אני דורשת כי יחזור אלי נציג בכיר בתוך 72 שעות יזכה אותי על הגביה ביתר וכן ברצוני לקבל פרוט מלא ותשובות מלאות לחיובים שנעשו בחשבוני החל מינואר 2008.

12. באם לא אקבל תשובות בתוך 72 שעות, אני שומרת לעצמי את הזכות לנקוט בכלל האמצעים החוקיים שעומדים לרשותי ובכלל זה הגשת תביעה וכן ניתוק מידי ללא גביית קנס שכן ככל הידוע לי "הוט" איננה יכולה לעשות בחשבוני כבשלה.

בברכה ,
עו"ד ליטל אריה

כספי סוג הנזק :
כאמור לעיל פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה