פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדיניות של הערמת קשיים על הלקוח בניתוק וגניבת כספים דרך הוראות קבע. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב שנשלח לחברת הוט.

שלום לחברת הוט,

1) בטרם יציאתי לחו"ל בתאריך 6.4.08 ביקשתי להקפיא את שירותי הכבלים ונמסר לי שמכיוון שמערכת המחשב עוברת שדרוג, הניתוק יבוצע בתחילת השבוע שלאחר מכן.

2) במהלך שהותי בחו"ל התקשר אלי נציג שירות מטעמכם שוידא שאכן אני מעוניינת לבצע את הניתוק ואישרתי שאכן כן, אני מעוניינת בניתוק.

3) כשחזרתי מחו"ל ב 17.4.08 גיליתי שלא בוצע הניתוק.

4) ב 21.4.08 שלחתי פקס ובו ביקשתי לנתק אותי ולאחר מספר ימים אכן נשלח טכנאי שניתק אותנו סופסוף לשמחתנו מהשירות.

כך שלמעשה ניתוק שהיה אמור להתבצע בתחילת חודש אפריל בוצע רק בסופו ובהמשך עלו בעיות נוספות כשקשורות לקשיי הניתוק מחברתכם.

5) התברר לי מעיון מחשבוניות שחברת הוט ממשיכה לחייב אותי בתשלומים כאילו לא התבקשתם לנתקני וכאילו לא הגיע מעולם טכנאי שיבצע את הניתוק.

6) התקשרתי לחברה כדי לדווח על כך שממשיכים לגבות ממני דמי מנוי.

עובדת השירות לא יכלה למסור לי פרטים (כי לא נתתי 4 ספרות אחרונות של כרטיס אשראי כי כרטיס האשראי לא היה ברשותי באותו רגע) התעקשתי לקבל שירות והבעתי תרעומת על הגביה לא החוקית שבצעתם. העובדת מסרה שאינה יכולה לתת לי שירות ללא הקוד.
יום למחרת הצטיידתי בקוד ובשיחתי עם עובדת אחרת וגיליתי שבאותה שיחה "ללא הקוד" עובדת השירות אכן ניתקה אותי סופית משירותי הוט וזאת רק ב 10.6.08.

בסיכומו של עניין חויבתי באופן מלא על חודש אפריל וחודש מאי.
ועם זאת ולמרות הכל, חויבתי גם עבור חודש יוני.

משיחה שלי עם עובד בחברת ויזה לאומי כארד התברר לי שתופעה זו נפוצה וקיימת באופן תדיר, תופעה של הוראות קבע שממשיכות להיות משולמות.
אתם מבצעים מדיניות של הערמת קשיים על הלקוח בניתוק או אפילו בהקפאת שירות ובמיוחד שמים דגש על חיוב לקוחות שהפקידו אצלכם את הוראות הקבע ואת אמונם.

חבל.
חבל שאתם פועלים כך, כי הרי רק רציתי להקפיא באופן זמני את השירות.
כיום אני רק רוצה להתנתק ולעולם לא לחזור להיות מנוית הוט.
אני כמובן צריכה לקבל זיכוי על 24 הימים של חודש אפריל (מ 6.4.08 בו ביקשתי לראשונה את הניתוק) ולקבל 127 ₪ שהם זיכוי על 80% מהחודש בו לא השתמשתי בשירותכם.
אבל כאן אני כבר חולמת ..
כספי סוג הנזק :
התנצלות והשבת הכספים. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה