פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקויי ולא מספק נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
14 יולי 2008


לכבוד: מחלקת תלונות הציבור של חברת הוט
הנידון: מכתב תלונה

הנני מנוייה על שירות הוט (טלוויזיה, טלפון ואינטרנט).
בתאריך ה 13.7.08 ניסתי ללא הצלחה להתחבר לאינטרנט. התקשרתי למוקד של הוט, וקיבלתי יחס מחפיר מצד החברה.
הנציגה הראשונה שטיפלה בנו הייתה חביבה ביותר, רק שהיא ראתה שהבעיה מצריכה טכנאי בכיר, ושהוא יהיה פנויי רק עוד שבוע!!!!! מאוד מוזר, שבוע שלם בשביל לקבוע תור אצל הטכנאי הבכיר.
כנראה יש הרבה בעיות בכירות שהטכנאי לא יכול לבוא לפני...
ביקשתי שיעבירו אותי למישהו קצת יותר בכיר (אם נשתמש בשפה של הוט), הנציג הבכיר ענה לנו שזאת אכן בעיה והוא יצטרך לברר כיצד לפתור את הבעיה, אז הוא יחזור אליי עוד שעה.
שעה עברה חלפה לה, וטלפון אין.
לבסוף אחרי שעה ועשרים הנציג נזכר להתקשר תשובתו הייתה שזה קצת בעייתי אבל, כן יוכל להגיע טכנאי בכיר עוד השבוע. מוזר, כנראה לו יש קשרים יותר קרובים עם הטכנאי הבכיר.
עוד השבוע, אבל לא היום, כי היום...היום כבר מאוחר, ואין אפשרות וכו' וכו'...
ומה בינתיים נעשה?!
ביקשתי טכנאי לא בכיר, שייתן עזרה ראשונה למחשב המסכן שלנו, השעה כבר 20:45 , הנציג ענה שהם מסיימים לעבוד ב- 21:00 , אבל הוא יעשה מאמץ עילאי כדי לעזור, יש לו בדיוק 15 דקות כדי לברר.
הוא כמובן חזר אליי אחרי 25 דקות עם תשובה שלצערו אין טכנאים לא בכירים שיכולים לבוא לעזור.
ואז הנציג "הנדיב", אמר לי: "שהוא עזר לנו לאורך הדרך כי הוא ישר ואמין" ושניתן לסמוך עליו...
ואני לתומי חשבתי שזוהי עבודתו למצוא לי פתרון מהיר וטוב לשירות היקר שהחברה שלכם גובה ממני.

אז, לא שירות נדיב
ולא פתרון מהיר
ובעצם לא פתרון בכלל

לא פתרתם לנו את הבעיה!
בחודשיים האחרונים היו אצלנו כבר שלושה טכנאים (אולי היה עוד אחד ואני כבר הספקתי לשכוח)
בינתיים המשכתי לשלם כרגיל, בזבזתי שיחות יקרות מהנייד שלי – כי כמובן שגם הטלפון בבית לא עבד
והטלוויזיה לא חדה כבר כמה שבועות...

ולי, אין זמן להתעסק עם זה
לבזבז את הזמן על שיחות מיותרות
לחכות למושיע – להלן הטכנאי, בין אם בכיר ובין אם לא, שלא עוזר ולפעמים רק מרע את המצב.

אני מעונינת בפיצויי על עגמת הנפש שהנני עוברת עם המוצר והשירות שלכם.

אני מחכה לתשובתכם המהירה

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה