פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חמדנות שירות לקוי מצד החברה. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני כותבת בשם סבתי אשר מנויה לשירותי הטלויזיה של הוט. היא מתגוררת בהוסטל בשם "פרזות" בעכו-מגורים לגיל הזהב אשר נהנים ממחיר של 133 שח לחודש. איש קשר של הוט אשר היגיע אליה והחתים אותה על החבילה, הבטיח שזהו המחיר שתהנה ממנו למשך כל חייה. כעבור 8 חודשים גבו ממנה 250 שקלים ולאחר חודש 350 שח וזאת בלי ליידע אותה. כאשר פניתי לשירות הלקוחות דיברתי עם בכירה אשר לאחר בירורים של מספר ימים הבטיחה לי החזר של 390 שקלים ובנוסף הבטיחה שסבתי תמשיך לשלם 133 במשך עוד שנתיים. אך למרות זאת שוב גבו לה 250 שקלים ולא זיכו אותה בכלל. שוב התקשרתי לשירות לקוחות. נציגת שירות אמרה לי שאין מחיר כזה של 133 שקלים ואחרי ויכוח ארוך איתה אמרה שתישלח מייל לבכירה שדיברתי איתה כדי שתחזור אליי, והיא לא חזרה. כעבור יומיים שוב התקשרתי, שוב שלחו לה מייל והיא לא חזרה. בפעם השלישית כעבור יומיים נציגה אחרת הבטיחה לי שהבכירה תחזור אליי עוד באותו יום והנציגה עצמה תתקשר לוודא שהבכירה חזרה אליי. אף אחד לא חוזר. אני מרגישה עלבון וחוסר אונים בכך שכל יום אני מבזבזת כ 40 דקות על שיחות עם נציגי שירות שלא מובילים לשום מקום.
ועוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה