|
|
|
|
|
|
טכנאי שלא הגיע |
נושא התלונה: |
יום חמישי 10 יולי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 9 ליולי התקשרתי להוט שיש לי הפרעות אז הפקידה קבעה לי תור שטכנאי יבוא אליי 10 ליולי בין השעה 11 עד שעה 13 הטכנאי לא הגיע ואז בשעה 13 וחצי מתקשרים אליי ודוחים לי לעוד שעתיים נוספות ושאני סגרתי איתם על שעה וגם לא באו
|
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
סיגל ורבר |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם.
חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.
הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.
בברכה
מחלקת פניות הציבור
חברת HOT
|
תגובה: |
תודה על פנייתכם.
חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.
הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.
בברכה
מחלקת פניות הציבור
חברת HOT
|
פתרון: |
|
|
|