|
|
|
|
|
|
שירות ללקוח |
נושא התלונה: |
יום שלישי 15 יולי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 14.7 הצטרפנו להוט, אחרי מסכת רבה של נסיונות ליצור איתם קשר.
סגרנו עם הוט חבילה מסוימת בה הם הודיעו לנו כי יבואו להתקין את הממירים ונוכל לצפות בהוט VOD.
בתאריך ה-15.7 הגיע טכנאי חיבר את כל הממירים אך בחברה שכחו לסגור את ההזמנה ובגלל זה אין אפשרות לצפות בטלויזיה.
אנחנו מנותקים מהטלויזיה כבר יומיים ואנו בספק אם זה יתוקן עד תחילת שבוע הבא,
אנו מאוד מאוכזבים מהשירות הגרוע ללקוח ותיק שלכם,
|
עלבון |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
סיגל ורבר |
שם ותפקיד: |
תודה על פנייתכם.
חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.
הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.
בברכה
מחלקת פניות הציבור
חברת HOT
|
תגובה: |
תודה על פנייתכם.
חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.
הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.
בברכה
מחלקת פניות הציבור
חברת HOT
|
פתרון: |
|
|
|