פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות ללקוח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏15 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה- 14.7 הצטרפנו להוט, אחרי מסכת רבה של נסיונות ליצור איתם קשר.
סגרנו עם הוט חבילה מסוימת בה הם הודיעו לנו כי יבואו להתקין את הממירים ונוכל לצפות בהוט VOD.
בתאריך ה-15.7 הגיע טכנאי חיבר את כל הממירים אך בחברה שכחו לסגור את ההזמנה ובגלל זה אין אפשרות לצפות בטלויזיה.
אנחנו מנותקים מהטלויזיה כבר יומיים ואנו בספק אם זה יתוקן עד תחילת שבוע הבא,
אנו מאוד מאוכזבים מהשירות הגרוע ללקוח ותיק שלכם,
עלבון סוג הנזק :
פיצוי הולם. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
סיגל ורבר שם ותפקיד:


תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
תגובה:


תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה