פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת@@@@@ נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/06/08 בוצעה התקשרות מול חברת HOT . נאמר לי במעמד המכירה כי ישלחו אליי טופס " ניתוק לויין" למייל שלי!. הטופס לא הגיע וכמובן גם לא ניתקו אותי מ- YES. רק לאחר 10 ימים החלטתי לבדוק עם YES אם בוצע ניתוק, לא בוצע הניתוק ורק לאחר שיחה עם קשרי לקוחות של YES ,בוצע הניתוק סופית. ששאלתי לגבי החיוב נאמר לי כי HOT אמורים לזכות אותי על החיוב. בינתיים חיכיתי עד שאקבל את החשבונית ואוכל לשלוח להם אינדיקציה כי אכן חוייבתי. בינתיים ביקשתי מעבר דירה ל-1/07/08, באותו היום היה אמור להגיע טכנאי בין השע' 11:00 ל- 13:00 אך לא הגיע טכנאי וגם לא התקשר כדי להודיע על כך!! התקשרתי לשירות לקוחות כדי להזמין טכנאי ליום אחרי, ההמתנה היתה פשוט נוראית- 20 דק' המתנתי, אפילו לא התנצלו על זה שלא הגיע טכנאי, הזמינו טכנאי ל- 2/07/08 בין הש' 15:00 ל- 17:00 אך לא הגיע הטכנאי -כמה מפתיע!!! ב- 18:00 בערב התקשר הטכנאי ואמר כי הוא היה מאוד עסוק, ואם אפשר להגיע עכשיו, כמובן שהסברתי לטכנאי כי זה לא מקובל ואיני מוכנה לקבלו עכשיו! באותו היום ניתקו אותי בביתי הישן מהטלויזיה למרות שעדין שהיתי בבית הישן, ביקשתי שיגיע טכנאי ע"מ לחבר אותי לטלויזיה כי עדיין לא בוצע המעבר כראוי. הטכנאי היה אמור להגיע בין הש' 19:00 ל- 21:00 , לא הגיע הטכנאי אלא רק ב- 23:00 בלילה- שערוריה!! כל אותו הזמן במשך חודש ימים אני בהתקשרויות אין סופיות עם נציגים מהחברה. אף גורם סמכותי- מנהל לא מיהר לחזור אליי ולשוחח איתי למרות בקשתי הרבה. רק ביום שישי ה- 4/7/08 הגיע טכנאי לבצע מעבר דירה, אך היו תקלות בהתקנת הטל וכדו'. הסברתי לנציג בשירות כי זו חלמאות לשמה! ואני לא מוכנה לעבור לסדר יום, נציג בשם שגיב מצוות הגר אמר " שילך איתי יד ביד וידאג כי אקבל פיצוי הולם על עגמת הנפש" לא שמעתי ממנו והוא לא חזר אלי עם תשובה לגבי זיכוי עבור חודש דמי מנוי- עדיין ממתינה. שוחחתי היום עם שירות הלקוחות כדי לוודא שהגיע אליהם הפקס ששלחתי אליהם כדי שיראו כי חוייבתי בגין דמי מנוי של חברת YES , הנציגה טוענת כי לא הגיע שום פקס למרות ששלחתי פעמיים וקיבלתי OK הודעתי לה כי אין בכוונתי לשלוח להם פעם נוספת. הצעד הבא זה להתנתק מכם, ביקשתי שקשרי לקוחות יחזרו אליי בהקדם. רק לידיעה! יצא חוק שאם טכנאי מאחר או לא מגיע בש' שקבעו לו יש קנס של 300 ש"ח. דבר נוסף, הם אומרים שבעת "מעבר הדירה" הם נותנים מעטפה עם מתנות כגון: מתקן של מי עדן, שוברי הנחות למיניהם. לא קיבלתי שום כלום!!!!
עגמת נפש, זלזול. סוג הנזק :
החזר כספי מלא. נאלצתי להעדר מהעבודה כל אותם הימים. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
סיגל ורבר שם ותפקיד:


תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
תגובה:


תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה