פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאי חוזה. נושא התלונה:
ארז יוסי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏06 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני תושב אפרת, גר ביחידת בייסמנט, היות וכך המחיר אותו קבלתי לשלם לחודש הינו 90 שקלים, ובאופן מפורש הובטח לי ע"י סוכן החברה_בחור בשם יוחאי) כי ההתחייבות הינה דו כיוונית, כלומר 90 ש"ח לחודש בהתחייבות לשנה, גם אם אני עובר דירה.
כעת אני עובר דירה, והחברה טוענת כי גם אני מחוייב לשנה וגם המחיר עולה (יותר מפי שתיים) שכן המחיר הינו רק "לצימר" (אני צימר???)
הובטח לי כי חוזר אלי מנהל וכבר שבוע ני מחכה לו.
התקשרתי, הבטיחו לי כי יחזור אלי מנהל מקסימום למחרת יד השעה 11:00. וכלום, אף אחד לא סופר אותי, כעת זמן ההמתנה לשרות לקוחות למעלה מ 15 דקות!!! (סיימתי לכתוב את התלונה ועדיין לא ענו לי)...
אני מוכן לסיים את ההתחייבות שלי לשנה אבל באותו סכום, או שיעלו את המחיר ויבטלו את ההתחייבות ואז אבחר או שאשאר או שאעזוב, אבל לנסות ולתפוס את החבל משני הקצוות??? מה זה שוק שחור???
כספי סוג הנזק :
שיחזור כבר מנהל לעזאזל. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
סיגל ורבר שם ותפקיד:


תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
תגובה:


תודה על פנייתכם.

חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו.

הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות.

בברכה

מחלקת פניות הציבור

חברת HOT
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה