|
|
|
|
|
|
גניבה במנוי סיפור ישן |
נושא התלונה: |
לכנר רונן |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה הייתי מנוי בחברתכם והסוכן שלכם חיבר עוד מנוי על חשבון כרטיס האשראי שלי לקח לכם 2 חודשים לומר שטעיתם רק אחרי שמחלקת הביטחון של ויזה התערבה ביקשתם סליחה ואמרת שתפצו .
היום אחרי שנה פיצוי הולם לא הגיע ואתם מחייבים אותי עבור 3 חודשים שהייתי מוקפא ואתם לא רוצים לזכות נציג השימור שטח שלכם " אלי " לא היה מוכן לפצות אותי אז הוא החליט לנתק אותי מבלי להדכן אותי , כדי שלא יחייבו אותי יותר ...חהחהחהחהחהחהח היום אני צריך לשלם את כנס היציאה שאתם ניתקתם אותי . את המכתבים ששלחתי אליכם כולל כל הפירוטים של שיחות הטלפון האין סופיות כולל עמלות ביטול כרטיס אשראי כולל 3 חודשים ששלימתי וכוו וכו,
מתי יהיה לזה סוף....לקוח אחר היה מתנתק מהר יותר ממני
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
הכדור בידים שלכם כרגע!!! אך לא להורך זמן |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|