פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום למרות שאנחנו מנותקים כבר חצי שנה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
להלן המכתב שנשלח היום מול מח' פניות ציבור, + משרד התקשורת.

לכבוד : מחלקת פניות ציבור חב' "הוט"
מאת : מ. לקוח 41365249
הנדון : תלונה על שירות
שלום רב,
בינואר 2008 ביצענו שיפוץ בביתי ונאלצנו להזיז את הטלוויזיה לקיר אחר בסלון, בעלי בתאריך 2.1 התקשר לשירות הלקוחות וביקש שיגיע טכנאי לשנות חיבור והסכים אף לשלם עבור הגעתו, הנציגה שענתה לו שאלה אותו מי ביצע את השיפוץ והשינוי, בעלי ענה לה שעשינו את זה לבד אז הנציגה ברוב חוכמתה ענתה "אז תשנו את החיבור לבד", בעלי באותו הרגע ביקש במיידית ניתוק, הוא הועבר למחלקת שימור שם ביקש להתנתק בהקדם האפשרי. אמרו לו שיצרו איתו קשר לגבי איסוף ממירים, כמובן שלא יצרו קשר איתנו.
ב6.1 בעלי פנה שוב לגבי ניתוק, התברר לו כי עדיין לא ביצעו ניתוק שוב טענו שיחזרו אליו לגבי האיסוף.
ב20.1 יצרו איתנו קשר לגבי איסוף ציוד וקבעו עם בעלי מועד, עוד באותו היום יצר איתנו קשר בחור כלשהו בשם שלומי לדחות את מועד האיסוף מסיבה שאינה ברורה לנו.
רק ב3.4 סוף-סוף הגיע טכנאי לאסוף את הממירים ולנתק סופית את האינטרנט והפסקנו לשלם עבור התוכן + אינטרנט למרות שמה5.1.2008 אנחנו לא צורכים או משתמשים בשירותים של הוט.
מכיוון שבעלי לא ניחן בסבלנות לקחתי את נושא זה לידיים שלי, ולא התכוונתי לוותר, אני לעומתו ניחנתי בסבלנות רבה, מסתבר שזה מה שצריך אם רוצים לקבל שירות כלשהו מנציגי השירות שלכם.
ב21.4 התקשרתי שוב לוודא שהפסיקו לחייבנו ולבקש חשבוניות עבור חודשי ינואר ועד אפריל תוכן+אינטרנט + לפקס של המשרד של אימי. מיותר לציין שאימי מקבלים בין 100 ל200 פקסים ביום עקב עבודתה אז הטענה שהוא אינו תקין אינו קביל כלל. בנוסף הקיבוץ שלי מקבל אלפי מכתבים וכד' בחודש לכן אני בספק אם לפתע דווקא החשבוניות הדרושות לא הגיעו מעולם.
ב21.4 פניתי שוב לאחר שלא קיבלנו את הפקס לבקש פעם נוספת את החשבוניות לפקס אחר – לא התקבל.
בתחילת מאי שוחחתי מס' פעמים עם נציגי שירות לבקש חשבוניות, לגבי זיכוי ועוד, משום מה שום דבר אינו מתועד במנוי שלי.
ב19.5 שוחחתי עם נציגה וביקשתי שמנהל יחזור אליי עם תשובות.
ב21.5 שוחחתי עם נציגה בשם צליל שהבטיחה שעוד היום היא חוזרת אליי עם תשובות מה קורה עם הזיכוי והחשבוניות שלי וביקשתי שיחת מנהל. לקראת שעה 15:00 חזרה אליי בתשובה כי כבר קיבלתי זיכוי של 33 שקל עבור תוכן (איסוף ממירים ב20.4 כלומר עבור 10 ימי שימוש) עוד פעם ביקשתי שיצור איתי קשר מנהל מעליה.
ב27.5 מול שגב בעלי, התקשרו להסביר לו נוהל זיכוי. + נפתחה עוד פעם בקשה לזיכוי.
רק ב11.6 הגיעה השיחה המיוחלת, שיחת מנהל מולי – שוחח איתי ליעד שטען שהוא מנהל ראשי של מח' שירות לקוחות, טען כי אכן מגיע לי זיכוי על החודשים שכלל לא הייתי מחוברת כאשר אמרתי לו שאני דורשת פיצוי על עוגמת הנפש שהם העבירו עלינו טען שאני מדברת שטויות ושאני לא מתורבתת וניסה למנוע ממני להתלונן עליו ועל התייחסותו מול מנהל מעליו, הסברתי לו כי אני לא מעוניינת לדבר איתו וכי יש לי כל זכות לדרוש שמנהל מעליו יצור איתי קשר, לאחר שיחה של כ40 דקות הסכים להעביר את פנייתי הלאה.
ב11.6 מנהל בכיר בשם רמי פנה אל בעלי, בעלי אמר כי אני מטפלת בנושא ושיצור איתי קשר.
ב11.6 שוחחתי מול רמי שיחה של כ50 דקות שוב, הוסבר לו כי אני דורשת זיכוי מלא עבור החודשים שגבו ממני במרמה, רמי הבין ולאחר בקשתי עבור פיצוי – ריבית על כל הסכום שגבו ממני הסכים "לפצות" אותי ב200 ₪ עבור החזר הטבה. הסביר נוהל זיכוי מקסימום חודש כלומר 30 יום, שאלתי פעם אחר פעם האם עד ה15.7 ייכנס הכסף וקיבלתי תשובה חיובית ממנו.
ב15.6 רמי פנה אליי שוב על מנת לאשר כי מכניס זיכוי עבור פיצוי.
ב16.6 נפתחה בקשת זיכוי ע"ס 200 ₪ החזר הטבה לטענתם, כלומר מעולם לא נפתחה בקשת זיכוי על תוכן+ אינטרנט כפי שהובטח.
ב9.7 שוחחתי עם נציג בשם אבירן ועוד פעם ביקשתי חשבוניות גם לכתובת ביתי וגם לכתובת הוריי, טרם הגיעו. בנוסף שוב שאלתי האם ייכנס הזיכוי עד ה15.7 תאריך בו יורד לי כ"א מהחשבון, אבירן הבטיח מס' פעמים כי כן, וטען כי אין שום סיבה שלא ייכנס הזיכוי מכיוון שהוא נפתח כביכול לפני ה15.6 (שוב הוסבר מולי נוהל זיכוי חודש מקסימום)
ב14.7 כדי להקדים תרופה למכה התקשרתי שוב מול אורנה נציגת שרות נוספת והפעם דיברה אחרת אמרה כי הזיכוי נפתח רק ב16.6 ולכן אראה את הזיכוי רק בסוף החודש, ביקשתי ממנה לבקש שרמי יצור איתי קשר בדחיפות להסביר מדוע למרות שהבטיח פעם אחר פעם הזיכוי לא יתקבל לפני ה15.7 הסברתי לו שמבחינתי הם לא עמדו מאחוריי הבטחתם וביקשתי שבמקום להכניס את הכסף לכ"א האשראי שלי יעבירו אותו לחשבון הבנק שלי, רמי טען כי יבדוק את האופציה ויחזור אליי עוד היום עם תשובה. מעולם לא נאמר לי כי הזיכוי הוא רק על החזר הטבה ולא זיכוי מלא כפי שהובטח מלכתחילה.
ב14.7 בשעה 20:24 שלח לי רמי הודעת אס.אמ.אס "מיטל שלום, הזיכוי שלך בטיפול את תראי אותו בחשבון בהקדם האפשרי, אצור איתך קשר מחר, המשך ערב נפלא, רמי – HOT שרות" יום למחרת לא יצר איתי קשר כלל.
ב20.07 ב9:30 מול הדר צוות אדווה, שוב פניתי לשרות לקוחות בבקשה שרמי יחזור אליי ובקשה לדעת מה קורה עם הזיכוי שלי, הנציגה העבירה אותי להמתנה במשך 20 דקות, אולי צפתה שאתייאש ואנתק? שוב, מזל שבורכתי בסבלנות המתנתי עד שתחזור אליי.
ב20.07 ב17:38 מול הגר צוות אורלי שוב חייגתי לוודא שרמי זוכר לחזור אליי וביקשתי פירוט של המזכרים מהודעת הניתוק. בנוסף שוב ביקשתי חשבוניות עבור חודשי ינואר-יוני. שוב לשתי כתובות שונות, שלי ושל הוריי.
ב20.07 ב18:25 חזר אליי רמי והסביר כי אכן לא נפתח זיכוי עדיין אבל ה200 ₪ כן נכנסו לחשבון האשראי שלי, הסברתי לו כי אני לא מתכוונת להמתין יותר לזיכוי שלי ומבחינתי לא עמדו מאחוריי הבטחתם ולכן נאלץ לפנות לערכאות משפטיות. – רמי בעצמו (כך הוא טוען) ניגש ושלח את החשבוניות עבור ינואר – אפריל לפקס של הוריי, וכששאלתי לגבי שאר החודשים טען כי בחשבונית של חודש מאי יש כלשהי תקלה ולא יכול לשלוח לי אותה. מעניין מה הסיבה. כששאלתי שוב מה נוהל הזיכוי לפתע טען כי 40 יום עד קבלת זיכוי. בנוסף ביקשתי שהמנהלת מעליו (מירב) תצור איתי קשר בהקדם, הובטח לי כי תחזור אליי כבר יום למחרת.
אני ובעלי לא נמשיך לרדוף אחר הזיכוי נאלצנו להמתין המתנת סרק לקבלת כספנו חזרה שנגבה מאיתנו במרמה. ההמתנות הארוכות לשירות (מנפחות בצורה מופלאה את חשבון הטלפון שלי ושל בעלי), חוסר המקצועיות של הנציגות וההתייחסות המחפירה והמזלזלת שלהן כולל של המנהל הבכיר כביכול "ליעד" עברו כל גבול. מבחינתנו הגיעו מים עד נפש. אם נאלץ לפנות לערכאות משפטיות כדי לקבל את מלוא כספנו חזרה עבור שרות תוכן ואינטרנט שלא היו בשימוש ופיצוי הולם, כך נעשה. אנחנו דורשים את התייחסותכם 14 יום שליחת פקס זה.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה