|
|
|
|
|
|
טכנאי שלא הגיע |
נושא התלונה: |
יום שני 04 אוגוסט 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום ראשון בבוקר אני רואה שיש בעיה במודם האינטרנט,מדיום שמשמש אותי גם לעבודה.לאחר שיחה עם נטוייזן הועברתי להוט.כמובן שהמתנתי זמן רב לקבלת מענה. נציג התמיכה אמר לי שיומן השירות עוד לא נפתח ויתקשרו אליי בהמשך היום ע"מ לתאם ליום שני אחה"צ. ביום שני הואילו להתקשר מהוט בשעה 20.00 !!! ע"מ לתאם ליום שלישי. ואני שואל עד מתי? עד מתי חברת תקשורת מובילה בישראל תתנהג כלפי לקוחותיה כאחרון השיפוצניקים. שנים ע"ג שנים ודבר לא משתנה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|