פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר טיפול בתקלה נושא התלונה:
ליפובטסקי לאוניד שם/כינוי:
‏שבת ‏19 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
חהל מתאריך 19.7.2008 אני סובל מאיטיות בגלישה באינטרנט.
יש לי חבילה של 3Mb אך רוב הזמן ובעיקר בשעות הערב אני מקבל מהירות של 1-1.5Mb.פניתי לתמיכה טכנית כ10פעמים (כל פעם נאלצתי להמתין כ20 דקות עד שמישהו ענה)
וכל פעם קבלתי תשובות שונות ומשונות.נציג אחד אף אמר לי (השיחה מוקלטת) כי אין
כאן שום בעייה ובשעות עומס למרות שאני משלם על חבילה של 3 אני מקבל 1.5Mb וזה בסדר מבחינת הוט.שלחו אלי טכנאים שבדקו את התשתית וקבעו שאין בעייה ,החליפו לי מודם פעמיים למרות שלא הייתה שום בעייה בו.בנוסף ביקר טכנאי בכיר 3 פעמים וקבע שאין בעייה אצלי בתשתית ושגם בכניסה לביניין(חיבור ראשי)!!! המהירות איטית מאוד. כך במשך יות משבועיים ולאחר ביקור של 5 טכנאים (בכירים וזוטרים הבעייה לא תוקנה.הטכנאי הבכיר טוען שהבעיה היא בעית רשת ולא תשתית אבל אף אחד לא מתייחס.
יש לי גם חבילת טלוויזיה וטלפון בהוט אבל לאור השרות שגרוע ותקלות שאינן מטופלות אאלץ כנראה לעבור לחברה אחרת.
בבקשה תעזרו לי.
בברכה,
לאוניד ליפובטסקי.
טיפול מיידי ויעיל בתקלה ופיצוי כספי או ניתוק מיידי מכל השרותים של הוט פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה