|
|
|
|
|
|
טכנאי אינטרנט שטעה וגרם לי להפסד כסף וזמן |
נושא התלונה: |
יום שלישי 08 יולי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.7.08 הפסיק לעבוד חיבור האינטרנט שלי.
בתאריך 6.7.08 התקשרתי לתמיכה הטכנית.
בתאריך 8.7.08 הגיע טכנאי. הוא בדק והגיע למסקנה שהמודם מקולקל.
החליף מודם. הבעיה לא נפתרה. הוא הסביר לי שיש לי תקלה במחשב ושעליי להזמין טכנאי מחשבים.
הטכנאי של הוט סירב לבקשתי לנסות להתחבר לאינטרנט עם המחשב שלי דרך המודם של השותפה שלי לדירה. ונעלם מהדירה.
הזמנתי טכנאי מחשבים. הוא הגיע בתאריך 10.7.07.
הוא בדק את המחשב והוכיח לי שהתקלה במודם ולא במחשב.
ביקור טכנאי המחשבים שנאלצתי להזמין עלה 200 ש"ח.
למחרת 11.7.08הגיע טכנאי אחר של הוט. החליף את המודם והבעיה נפתרה.
בתאריך 14.7.08 דיברתי עם מלי משירות הלקוחות לבקש פיצוי על:
200 ש"ח ביקור הטכנאי שנאלצתי להזמין בגלל טעות של טכנאי שלכם,
3 פעמים שבזבזתי זמן לחכות לטכנאי בבית,
שבוע שהייתי מנותקת מהאינטרנט,
ועוגמת נפש מחברת הוט.
מלי הציעה לי זיכוי עבור שבוע גלישה.
אמרתי לה שזה לא מספיק. היא הבטיחה לי שיערך בירור וביקשה ממני לשלוח לה קבלה על ביקור טכנאי המחשבים. בתאריך 29.7.08 שלחתי את הקבלה בפקס.
עדיין לא קיבלתי תשובה.
ביינתיים אני ממליצה לכל מכריי שלא להתקשר עם חברת הוט עקב היחס הגרוע ללקוחותיה.
ממתינה לתשובתכם.
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי של 200 ש"ח על ביקור הטכנאי, שבוע גלישה חינם ופיצוי על עגמת הנפש. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|