פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוצפה שאין כדוגמתה מצד הוט נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הוט החליטו להתעלל בנו מהתחלה ועד הסוף. ראשית נאלצנו להזמין טכנאים כמעט חמישה פעמים עד שיכולנו לראות טלוויזיה *כמעט* ללא הפרעה - בסוף הסתפקנו במה שיש, וזה רק החודש הראשון.

במעמד החתימה על החוזה עם סוכן הוט, חתמנו על חוזה שבו רשום שחור על גבי לבן כי עלינו לשלם 308 ש"ח לחודש עבור טריפל של הוט. החוזה חתום על ידי סוכן הוט ועל ידינו ואף נשלח להוט, אמנם הוט מעולם לא הסכימו להכיר בו ודרשו מאיתנו 350 ש"ח בחודש - בלי שתיהיה לנו אפשרות להתנגד לכך. כל זאת למרות שהחוזה קיים אצלנו ביד ופיקססנו אותו להוט בערך 6 פעמים וגם זה לא עזר.

מלבד העובדה שהוט לא כיבדה זיכויים שהובטחו לנו, ערוצים שהובטחו לנו ולמרות זאת המשכו את ההסכם עם הוט, עד אשר הגענו למצב שבו הוט דרשו מאיתנו לשלם 120 ש"ח שלא קשורים לכלום.

התקשרנו ושאלנו מה פשר 120 השקלים הללו אמנם נענו כי מדובר בתקלה במערכת אך אין אפשרות לתקן אותה ולכן עלינו לשלם את 120 השקלים ולאחר מכן הם יוחזרו לנו. כמובן שביטלנו את הוראת הקבע ודרשנו שהטעות תתוקן, אמנם בתגבוה הוט התחילו להטיל עלינו סנקציות כגון ניתוק שירותי ה- VOD.

מילא הוט לא מוכנים לעמוד בחוזה חתום, מביאים לנו ממירים יד תשיעית שלא פועלים, מתבלבלים בתשלום החודשי ועוד מכריחים אותנו לשלם את הטעות שלהם, אבל למה לנתק ערוצים ללא אבחנה, כשהמקרה הנדון הוא לא אשמתנו והוט מוזמנים לשאול את גילת מצוות שירן משירות הלקוחות אם זאת טעות או לא.
כספי סוג הנזק :
התנתקות מהוט ללא קנס יציאה ופיצוי כספי על עוגמת הנפש שנגרמה לנו בחצי שנה האחרונה. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה