פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע - הוט מודה שנכשלה!!! נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת יולי התקשרתי לדווח להוט על מעבר דירה.
בקשתי היתה לנתק את הכבלים ואינטרנט ולהעביר לדירה החדשה את קו הטלפון.
זאת היות ובדירתי החדשה כבר מותקנים כבלים ואינטרנט (של חברת הוט לצערי).
הנציגה היתה כל כך נחמדה ובישרה לי שאין צורך להתחיל את ההליך כבר מעכשיו היות ומעבר הדירה יהיה בראשון לאוגוסט והמליצה שאתקשר שבוע לפני המעבר - ואכן כך היה.

כשבוע לפני המעבר חייגתי שוב למוקד מעברי הדירה של הוט ולאחר פעמיים שהמתנתי כחצי שעה לערך והשיחה נותקה נעניתי סוף סוף (בפעם השלישית) ותואם לי טכנאי ל31\7 - בעודי ממתין כשעתיים לטכנאי (זה חלון הזמן שאמורים לחכות) ע"מ שיבוא לנתק אותי מהשירותים של הוט, הגיע הטכנאי לדירה החדשה ע"מ לחברי (עוד לא נותקתי).
הטכנאי התקשר לשאול איפה אני וכשהסברתי שאני מחכה בדירה הישנה לניתוק תשובתו היתה שהוא מבחינת פקודת העבודה מגיע לחבר אותי לכל השרותים ואינו מנתק כלום.
כמובן שבסופו של דבר הוא גם לא חיבר כי לא היה לו את מה.
שוב התקשרתי להוט ולאחר המתנה של כעשרים דקות ענתה לי נציגה שלא כל כך הבינה מה אני בכלל רוצה ולדרישתי לדבר עם מנהל נעניתי בכך שהמנהל יחזור אלי עד למחרת.
ואכן המנהלת חזרה ולאחר הרבה כעסים (מצידי כמובן) תיאמה לי שוב טכנאי ל 3 באוגוסט ע"מ שיבוא לחבר את הטלפון ולאסוף את הממירים והמודם של האינטרנט.
ב 3 לאוגוסט לאחר שאני ממתין שוב שעתיים לטכנאי (שהתקשר אחרי שעתיים של המתנה ואמר שהוא מתעכב עוד חצי שעה) הוא סוף סוף הגיע.
הטכנאי החביב(יש לציין) הגיע וחיבר לי את הטלפון, כשביקשתי ממנו לאסוף את הממירים והמודם הוא מסר לי שזה לא מופיע בפקודת העבודה והוא לא יכול לקחת אותם. היות והתעקשתי, הוא צלצל למוקד ושאל אם יוכל בכל זאת לאסוף את הציוד אך נענה בשלילה.
אני כמובן שוב חייגתי למוקד *6900 של הוט, שוב כמובן אין להם שמץ של מושג למה אני כועס. ביקשתי לדבר עם המנהלת איתה שוחחתי (שהבטיחה גם לחזור אליי בסיום הטיפוול) והנציגה מסרה לי שהיא רואה שאני באמת מופיע אצלה למעקב וכתבה לה מייל נוסף. הנציגה גם הבטיחה שהמנהלת אכן תחזור אליי עוד באותו היום.
ב 4 לאוגוסט שוב חייגתי להוט לאחר שאף אחד לא חזר אליי, שוב חיכיתי מספר לא מבוטל של דקות עד שהנציגה מהעבר השני ענתה, שגוללתי את כל הסיפור בפניה היא ביקשה שאמתין "שניה" ומיד לאחר מכן נותקה השיחה.... מוזר.... מן הסתאם הנציגה לא חזרה אלי למרות ששניה לפני כן היא שאלה מה מספר הסלולארי שלי?
שוב חייגתי ושוב המתנתי ושוב ענתה נציגה ושוב גוללתי את כל הסיפור ולאחר שהיא התעקשה לנסות ולפתור אותו בעצמה אך לא היתה מספיק משכנעת , דרשתי לדבר עם מנהל (עכשיו!!!).
להפתעתי, לאחר ויכוח עם הנציגה (היא רצתה לספר לי שהמנהל יחזור אלי....כן....כן....)ולאחר המתנה של עוד כחמש עשרה דקות, הגיעה מנהלת אל הקו.
כאן כבר החלטתי להקליט את השיחה, המנהלת השתכנעה שאכן משהו כאן לא בסדר (סוף סוף מישהו מבין אותי) היא אפילו הודתה בשיחה מוקלטת שהוט כשלו ושהמהלך לא היה תקין ושמגיע לי פיצויי (כן... יש לי את הכל מוקלט).
ביקשתי ממנה שתאמר לי לאן ואני יעביר את הציוד, רק שתגיד לי לאן, אך.... תנחשו מה??? נתאם טכנאי,תמתין עוד חלון זמן של שעתיים, הטכנאי יגיע וייקח את הציוד.
לא עזר לי שהסברתי לה שבמהלך החמישה ימים האחרונים, המתנתי למוקד הטלפוני יותר משעתיים (עם המוזיקה המעצבנת) והמתנתי לטכנאים של הוט עוד יותר מ 4 שעות.
לא עזר לי שביקשתי להביא את הציוד בעצמי, בקיצור..... לא עזר לי כלום.
חברת הוט היקרה לא משלמת לי את המשכורת, בתוך חמישה ימים איבדתי יום עבודה שלם (לפחות) וכל זאת מבלי שהבעיה תיפתר.
כמובן שאני אצטרך שוב לבזבז שעתיים מזמני ואני ממש לא בטוח שלאחר השעתיים האלו הבעיה תיפתר.
קו הטלפון שהתקינו לי השבוע לא עובד כבר אמרתי??? אני אחכה עוד שעתיים לעוד טכנאי שיבוא לתקן.

בקשתי לחברת הוט היא שינפיקו לי כרטיס עובד ע"מ לחשב את השעות שלי.
לא יכול להיות שהם מעסיקים אותי ולא משלמים.....

לפחות יש לי שיחה מוקלטת שבה מנהלת בשירות לקוחות מודה שהיא טעתי ומודה שמגיע לי פיצוי ומודע ש"חברת הוט כשלה" - אלו הם דבריה שלה,(נשבע לכם) אבל מה כל זה עוזר לי אם אני יודע שאני אצטרך לחכות עוד כמה שעות עד שאוליי הבעיה תיפתר.

עברתי קצת על התלונות הקודמות, בכולן חברת הוט נותנת את אותה התגובה, אני סקפטי לגבי התייחסותה הרצינית של החברה לתלונות באתר ולתלונות בכלל.
לחברה יש עניין אחד והוא לחבר מנויים, מעבר לכך שום דבר כבר לא מעניין.

חברת הוט - תתביישו!!!
עלבון סוג הנזק :
לא יודע מה יכול לפתור לי את הבעיה מול הוט פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה