|
|
|
|
|
|
המתנה ארוכה לשרות לקוחות עד מצב יאוש |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני מנסה זה מספר ימים לשנות באמצעות מוקד השרות של הוט את ערוצי הטלויזיה שברשותי.
ב-3 הימים האחרונים המתנתי כ-20 דקות מידי יום עד הקו ללא קבלת מענה אדם.
רמת שירות כה ירודה לא זכורה לי באף מקרה קודם בחיי.
לא ברור לי כיצד חברה המספקת שירותים לא עונה ללקוח שלה תוך מספר שניות.
שלא לדבר על זמני המתנה בפניה ל"הוט".
יש לי רק מילה אחת לומר לכם - ביזיון.
לא ברור לי כיצד הגופים האחראיים עליכם נותנים לכם לספק שירותים עם רמת שירות כה נמוכה.
|
היענות לקריאות הציבור בטלפון תוך פרק זמן קצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot (הוט) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|