פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סכום שנגבה לשווא ללא החזר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
31/07/2008
לכבוד חברת הוט מערכות תקשורת בע"מ


שמי ארז לוי לקוח של החברה מספר שנים
ברצוני להביא לידיעתכם כי טרם נקיטת צעד של תביעה קטנה ברצוני לקבל את תגובתכם.


כלקוח הוט אמצעי החיוב היה כרטיס אשראי שברשותי, לאורך הזמן בוטל כרטיס האשראי וחיובים הצטברו ללא ידיעתי בסכום של כ 400 ₪ לערך. את הנושא גיליתי לאחר פניה סתמית למוקד בנושא אחר לגמרי. כאשר נודע לי עניין החוב לכאורה מיהרתי לשלמו בבנק הדואר והקבלה עדיין ברשותי. לאחר מכן הבחנתי כי לא בוצע חיבור מחדש לשירותי הטלוויזיה. יצרתי קשר עם מוקד שירות לקוחות והוסבר לי כי משום מה אני מוגדר כלקוח לא פעיל ואם ברצוני להתחבר שוב עלי לעשות זאת כלקוח חדש המתחבר לראשונה. לא עזרו שום הסברים שנפלו על אוזניים ערלות.
הזמנתי לביתי נציג מכירות בשם מורן פריגוזין שהבטיח לי הרים וגבעות וחיוב מינימאלי של 170 לחודש.
הסברתי לו את העניין הר"מ ומורן נתן לי מספר פקס במשרדו לפקסס אליו את הקבלה ששילמתי ע"ס החוב הקודם ואמר שהוא יסדר את העניין. כמובן שלא דובים ולא יער, בשיחות עם זמני המתנה ארוכים מאוד וסחבת טלפונית, טורטרתי בין נציג לנציג שאף אחד מהם לא יודע במה מדובר, מיהו מורן הנציג ולא יודע אודות תשלום החוב שלי. לאחר כחודש הגיע לי פירוט הוצאות בישראכרט והבחנתי בחיוב של 611 ₪ חיוב חודשי. נדהם יצרתי קשר עם מוקד שירות לקוחות ושוב טורטרתי, יצרתי קשר עם מורן וקיבלתי תשובה כי "זה לא יכול להיות ואני יטפל בזה" ושוב לא נעשה כלום ולא יצרו איתי קשר. רק לאחר כמס' שבועות של שיחות חוזרות ונשנות למוקד שירות לקוחות יצרה איתי קשר מנהלת קשרי לקוחות בשם חלי שביקשה ממני לפקסס את טופס החיובים של ישראכרט. ושוב פקסים על גבי פקסים נשלחו ולא התקבלו משום מה הפקסים במשרדכם. רק לאחר משלוחי פקסים כל כך רבים שאם היה מרכז שירות עם קבלת קהל לצורך העניין שאין, היה ההליך מתקצר. אך משום מה לא.
לאחר כשבועיים יצרה איתי קשר חלי ואמרה יל כי אכן יש חיוב מיותר של 65 ₪ !!
ברצוני להביא לידיעתכם כי החיוב המעוות של 611 ₪ במקום 170 ₪ כפי שהובטח גרם לי הוצאה כספית מיותרת בלתי צפויה כסטודנט וכדייר בשכירות.
כל פניותיי נפלו על אוזניים ערלות ואטומות, כלקוח מאוד התאכזבתי ונפגעתי מעמקי נשמתי בגין היחס המזלזל והמשפיל. חוסר התקשורת והסנכרון בין המערכות השונות של המכירות והגבייה בחברתכם.
עד לכתיבת מכתב זה לא קיבלתי שום זיכוי הנראה לעין כפי שהובטח לי. אף לא שיחת טלפון אחת ללקוח העומד בתשלומים בזמן, ולאחר שהובטחו לי הרים וגבעות ע"י נציג המכירות התאכזבתי בגין היחס המזלזל והטרטורים לאחר שאני כבר לקוח "מובטח בכיסכם".

רבות טענותיי שלא אלאה אתכם בהעלותן על הכתב.. כולי ציפייה שתגיבו למכתב זה בהקדם.

תודה מראש
ארז לוי
נייד 0503404022‏

עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה