הלנת זיכוי כספי< |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בחודש מאי ביקשתי להתנתק משירותי הוט עקב סירוב לספק שירותי טכנאי בתוך זמן סביר הקצר מ-10 ימים. בעקבות כך חוייבתי בסך של 250 ש"ח, לכאורה דמי שבירת מסלול. היות והביטול היה עקב סירובה של החברה לספק את עצם השירות, דרשתי החזר של סכום זה. בעקבות פקס דרישת ההחזר ששלחתי, זכיתי לטלפון מפניות הציבור של הוט. הנ"ל מסרו שהוחלט לזכותינו כבקשתי בסך של 250 ש"ח, וכי הכסף יכנס לחשבון בתוך זמן קצר. נכון להיום, כחודשיים לאחר שיחה זו טרם זוכה חשבוני. פקס נוסף ששלחתי לא זכה למענה. בשירות הלקוחות לא ניתן לקבל תשובה הולמת. הנציגים מוסרים, כי על המסך קיימת בקשה לזיכוי. כל נסיון מצידי לקבל תשובה מהותית יותר, מסתיים בהמתנתי לשווא על הקו או בהעברתי מנציג אחד לאחר, ללא כל תכלית.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי על סך 250 ש"ח כפי שסוכם עם פניות הציבור של החברה. פיצוי ע"ס 100 ש"ח בעבור שיחות טלפון מצטברות עקב המתנה חסרת תכלית בשירות הלקוחות של החברה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|