פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטכנאים של הוט מפריזים לאנשים וקשה להתנתק מהשירות עבודה בעיינים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו מעוניינים להתנתק מהשירות שלכם לאלתר , מכתב זה מפורסם באינטרנט לכל המעוניין באתר גוגל.

מיזה כשבוע ימים אנו מנסים לקבוע שירות לממרים שברשותנו.
ביום ריבעי בתאריך ה 6/08/08 נקבע שירות בין השעות 19-21 בערב
המתקין הפריז התקשרנו מספר פעמיים ולאחר שחיכנו על הקו מעל חצי שעה בכל פעם המתקין ו/או מסדר הממיר לא הגיע כל פעם אמרו לנו שהוא בדרך שיקרתם!!!!!!
שוב פעם בתמימות קבעתם לנו שירות לתאריך ה- 10/08/08 בין השעות 15-17 שוב פעם המתקין הפריז שוב פעם התקשרנו .
מאחורי הטלפון כל פעם מבטיחים לחזור אלינו על מנת לראות מה קרה למתקין שוב פעם שיקרתם!!!!!

מיותר לציין שכל פעם אנו מחכים על חשבוננו מעל חצי שעה על מנת שיענו לנו , כמו כן מיותר לציין שכל פעם שעות העבודה מתקצרות על חשבונו כי צריך לחכות לטכנאי.
חברה מה קורה לכם? מובן לנו כבר הרבה זמן שהשירות שלכם דפוק
וצריך כנראה להחליף את המנכ"ל
לכן ברצוני להתנתק לאלתר כמו כן מכתב זה מופנה לכרטיס האשראי שלי על מנת לא לשלם לכם חשבון בכלל כי מזה כשבועיים אנחנו לא רואים כבלים וזה לחינם???????

נמאס לנו מהשקרים אנו מבקשים בזאת לפני תביעה משפטית על על עוגמת הנפש להגיע בתיאום מראש לביתנו על מנת לקחת את המכשרים שלכם , ובנוסף אנו לא מעוניינים יותר בשירות עומר ענה לי לטלפון מצוות אושרית ולא היה מוכן להעביר מנהל אמר שכרגע המנהל עסוק.
ששעה לפניכם התקשרתי וענה לי בחור בשם אסי וגם לא היתה לא תשובה
לכן כבר נמאס לי מימכם וזה כבר הפעם מי יודע כמה ואנו מעונינים להתנתק

מחר בתאריך ה 11/10/08
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה