חיובים מופרזים, ואי טיפול בהחזרתם |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה חודשים פניתי לחברת הוט לאחר שראיתי כי נגבו ממני 30 שקלים יותר מהסכום החודשי שאני אמורה לשלם, התקשרתי לנציגה (כמובן שכרגיל חיכיתי 20 דקות בהמתנה, אבל אני כבר רגילה) והיא התנצלה ואמרה שהסכום יוחזר לי בחיוב הבא . הסכום לא הוחזר לי, התקשרתי שוב לנציגה שאמרה שאני אראה את הזיכוי חודש אחרי בכרטיס האשראי, ואמרה לי שהיא תתקשר אלי ב 31 לחודש כדי לעדכן מולי שאכן הזיכוי יתבצע, היא לא התקשרה, והזיכוי לא בוצע. היום אני בודקת בכרטיס האשראי שוב פעם!!! לא רק שלא זיכוי אותי! אלא שוב פעם גבו ממני סכום 300 ש"ח במקום 270 שאותם אני אמורה לשלם... התקשרתי כשדמעות בעיני למוקד שירות, אבל חיכיתי 20 דקות ללא מענה,הטלפון כבר עולה לי כמו הזיכויים שאני צריכה לקבל..אני כבר לא יכולה להתמודד מול החברה הזו שגונבת אותי וצוחקת עלי בפנים, וזה קורה כל פעם מחדש, כל חודשיים אני מסתכלת על חיוב האשראי ורואה מהם חיוב גבוה מהרגיל, ותמיד זו טעות שבמקרה נעשתה לטובתם
|
כספי, |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי הולם,על זמני ההמתנה של 20 דקות בממוצע, עוגמת נפש,וגזל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|