פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מעבר דירה שלא בוצע ע"י חברת הוט נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
אני מצרף כאן מכתב תלונה שנשלח לחברת הוט בעקבות אי ביצוע מעבר דירה.
אנו מנותקים כבר 5 ימים ברציפות והיד נטויה.
אודה על עזרתכם בסיום הפרשה והשגת פיצוי הולם.

‏11/08/2008
לכב' שירות לקוחות HOT
פקס: 077-7078231


הנדון: מעבר דירה של מנויה, הילה בורג, טל: 077-7673020
עדכון יומי
א.ג.נ.

בתאריך 24.7.2008 הזמנו ממוקד HOT מעבר דירה.
המעבר היה אמור להתבצע מרח' הודיה 10/10 בגן יבנה לכתובת רותם 1 בגן יבנה.
המעבר הוזמן לתאריך 7.8.2008 בשעה 15:00-17:00.

מיותר לציין שהטכנאי לא מגיע בזמן, המוקד התקשר להודיע שיהיה איחור (כמה לא מפתיע אצלכם) ולבסוף הטכנאי הגיע בשעה 18:00 והתברר שלבית (זהו בית פרטי) אין תשתית.
במשך שעה המתנו הטכנאי ואני שיחזרו אליו בטלפון כדי שנדע מה עושים.

לבסוף הגיע עוד טכנאי ואמר ש"בזק" צריכים לסלול קו אלינו הביתה ורק אז תוכלו לחברנו.

היו לכם שבועיים!!! לוודא שלכתובת שאנו עוברים אליה יש תשתית אבל פשוט לא טרחתם לבדוק שמבחינתכם הכל ערוך ומוכן.

זהו זלזול בלקוח ברמה שלא ניתנת להבנה!!!

כעת עלינו להמתין, ללא אינטרנט, טלפון וטלוויזיה עד ש"בזק" יסללו תשתית ואתם תואילו ברוב טובכם לחברנו.

ימים אלה ללא חיבור לעולם החיצון גורמים לנו נזק כספי ותדמיתי עצום!
הילה, בעלת עסק שעובדת גם מהבית לא יכולה להתחבר למיילים שלה, ועקב כך עלולה להפסיד לקוחות פוטנציאליים ולאבד קשר עם לקוחות קיימים.
יתר בני הבית כולל הילה נאלצים לבצע שיחות רבות במכשירים סלולאריים דבר שגורם להוצאה כספית ניכרת.

זוהי התנהלות שערורייתית מצידכם!

אני דורש פיצוי כספי של חודשיים ללא תשלום על הנזק שנגרם לנו וזאת מעבר לזיכוי עבור הימים בהם איננו מחוברים ולחבילת ההטבות המגיע לנו עקב מעבר דירה.


בנוסף, פניתי היום למוקד שירות הלקוחות שלכם בשעה 12:40. לאחר המתנה של רבע שעה על הקו נעניתי ע"י נטלי מצוות אורלי ממוקד דרום שמהתחלת השיחה הקשיבה בעיקר לעצמה.

לקח לי 10 דקות להסביר לה את הנושא ולבקש זיכוי עבור הימים בהם איננו מחוברים ופיצוי על ההוצאות הכספיות.
היא אמרה שהיא הולכת לברר ותחזור אלי.
חיכיתי על הקו וכאשר היא חזרה היא אמרה שבררה וייתנן לי זיכוי לאחר החיבור מחדש ושאתם לא נותנים פיצוי כספי אלא הטבות בצורה של חבילות תוכן.

לשאלתי עם מי היא בררה את הנושא והתשובה היתה שהיא בררה עם עצמה!!! כי היא מכירה את הנושא.
לשקר ללקוח זה שיא החוצפה!!!
בקשתי לשוחח עם מנהל משמרת או מנהל בכיר אחר נענתה בשלילה והיא הוסיפה שמנהל חוזר תוך 6 שעות ללקוח.
דיקלום יפה בהתייחס לעובדה שהמוקד נסגר מייד (יום שישי).

אודה לכם על תשובתכם המיידית בנושאים אלו.
במידה ומנהל בכיר לא ייצור איתי קשר עד ליום ראשון הקרוב, ה- 10.8.2008 יועבר תוכן מכתב זה לגורמים המתאימים במשרד התקשרות, ולגורמים תקשורתיים רלוונטים.

עדכון: היום, 8/8/2008 , בשעה 13:40 , לאחר ששלחתי לכם את הפקס התקשרה אלי סמדר , מנהלת בשירות הלקוחות, לאחר שביקשתי לדבר עם מנהל, (ולא בעקבות הפקס), ובררה שוב את פרטי המקרה ואמרה שתחזור אלי.
לאחר כ- 10 דקות היא התקשרה אלי שוב והציע פיצוי מגוחך של שבועיים במנוי החודשי בעקבות עוגמת הנפש וטרחה להדגיש שפיצוי כספי לא מקובל אצלכם.

אז... הגיע הזמן שתלמדו לפצות לקוחות על נזקים שאתם גורמים. לא בושה.
היא הדגישה שלא צפיתם שלא תהיה תשתית בבית שאליו עברנו.

הסברתי לה שבתור מנהל שירות בחברת מחשבים גדולה, אם לא הייתי צופה בעיות אצל לקוחותיי לא היו לי לקוחות.

אין ספק ואני מדגיש זאת כאן, שדרך הפיצוי שלכם תשפיע על המשך החיבור שלנו אליכם לאחר ינואר 2009, מועד סיום ההתחייבות שלנו כלפיכם, התחייבות חד צדדית לחלוטין יש לציין. לא זכור לי על מה אתם התחייבתם כלפינו. בטח לא על שירות נאות.
כמו שזה נראה היום, כנראה שניפרד כידידים בינואר הקרוב.

עדכון: 10.8.2008
מאחר ובמהלך היום לא קיבלתי כל עדכון מנציגיכם השונים, לא לגבי בעיית התשתית ושום התייחסות לפקס התלונה שלי התקשרתי בשעה 14:15 למוקד מעברי דירה ודיברתי עם רות. רק בשעה 15:07, לאחר בקשתי , הועברתי לנטלי מצוות מיטל שהזדהתה כמנהלת במוקד מעברי דירה ולאחר ששוב חזרתי על כל הסיפור הבטיחה לחזור אלי בשעה 16:00 עם תשובת עדכון.
כמובן שלא חזרה אלי מעולם. סה"כ כ- 50 דקות שיחה!!!
התקשרתי שוב ב- 16:25 ולאחר 20 דקות ענו לי במוקד מעברי דירה ואז התברר שזה לא מוקד מעברי דירה והעבירו אותי שוב. לאחר המתנה נוספת של רבע שעה ענו לי בשעה 16:57, נציגה בשם מיטל וסיפרה שהנושא עבר למחלקת תשתיות.
בקשתי לדבר עם מנהל מחלקת מעברי דירה נענתה על ידה בשלילה כמו גם בקשתי לקבל את פרטיו ודרך יצירת קשר עימו.
הודעתי למיטל שאינני יורד מהקו ולבסוף בשעה 17:15, לאחר 50 דקות שיחה נוספות הועברתי למירי שהציגה את עצמה כמנהלת אחראית על התשתיות במוקד מעברי דירה.
היא סיפרה לי סיפור ארוך על כך שבחור בשם אלי איש הקשר שלהם ב- HOT מול בזק לא נמצא בגלל תשעה באב וביום שני או שלישי הוא יטפל מול בזק ובזק יבצעו את העבודה גם כן ביום שני או שלישי.
חזרתי גם בפני מירי על השערוריה שלכם בכל ההתנהלות הזו ומירי ברוב חוצפתה ניסתה לגלגל את האשמה אלי באומרה שהייתי צריך לעורר אצלם ספק סביר אם יש בבית תשתית ואז הם היו יודעים איך להתנהל.
אין מילים בפי להביע את הזעם שחשתי באותו רגע. חוצפה!
לאחר מכן היא התחייבה שהיא אישית תחזור אלי ביום ב' , ה- 11.8, עם עדכון מה מתקדם.
אינני מצפה להרבה ממנה.

אני שולח שוב את הפקס ואמשיך לשלוח עדכון על בסיס יומי.

אני חוזר ודורש פיצוי משמעותי על ההתעללות הזו בנו. כוונתי לפחות ל-6 חודשים ללא תשלום דמי מנוי!!!

פקס זה נשלח גם למערכת התוכנית של אמנון לוי בערוץ 10.
אולי בעזרתו אקבל יחס קצת יותר טוב.


עדכון 11.8.2008:
היום בשעה 12:45 חזרה אלי מירי כפי שהבטיחה, (מפליא ביותר לגבי שירות של HOT) ובפיה בשורה, בזק כנראה יגיעו מחר להכין את התשתית. להזכירכם, מחר אנו נהיה מנותקים מהעולם 6 ימים ברציפות!!!

וכן... עדיין לא קיבלתי כל התייחסות לפניותיי בפקס!!!

בברכה,

אודי בורג
טל: 054-4249440
[email protected]

הילה בורג
טל: 054-7304240
כספי סוג הנזק :
ביצוע התקנת מעבר הדירה ופיצוי כספי או 6 חודשי מנוי ללא תשלום על הנזק שנגרם לנו פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה