פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נציגות בהוט זורקות הבטחות כמו תקליט שבור,כל נציגה יודעת רק להתנצל אך לא יודעת להועיל נושא התלונה:
בן דרור מעיין שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6.7.08 החלטתי להתנתק משרותי האינטרנט של חברת הוט.
ענו לי שיחזור נציג "שימור לקוחות" לאחר יומיים.
חיכיתי כ 4 ימים ומשלא חזר התקשרתי שוב.
נציגי שירות שענו לי הבטיחו שוב ושוב כמו תקליט שבור שיחזרו אלי נציגי "שימור לקוחות" אחרי יומיים וכך הלאה-אני מחייג-לא חוזרים.
עד שבתאריך 21-7 חייגנו שוב אך הפעם לאחר צעקות הנציגה ניתקה אותנו בעצמה,בא טכנאי ולקח את הציוד,הזיכוי שהובטח לי ע"י ברכה ממח' כספים
היה לפי תאריך 6-7.
בתאריך 8-8-08 ראיתי שכרטיס האשראי שלי במקום זיכוי מחוייב על סך של 225 ש"ח.יש לציין שלא הייתי מחוייב לחברה כי במעוד מועד -כחצי שנה לפני כן
שילמתי יותר על מסלול ללא התחייבות בידיעה שאני עומד להתנתק בשל הסבל הרב שבהמתנה כל פעם לנציג שירות.
חייגתי לשירות לקוחות שם נאמר לי בתחילה שאני חייב 225 בגלל התחייבות ולאחר דקות ארוכות של המתנה אמרה הנציגה :"אה,עכשיו אני רואה שבאמת אתה לא מחוייב,
אתה תזוכה בעוד 40 יום"
40 יום ??? ממתי ? שאלתי
"מהיום" היא ענתה ....מהיום ? כלומר הם מזכים לפי מתי הלקוח עלה עליהם......
לאחר צעקות וויכוחים אין סוף היא אמרה שהיא דאגה להעביר פניה דחופה למח' כספים ותוך כשבוע וחצי אני אזוכה.
הבעיה היא שאני לא מאמין לה.
נציגות זורקות בהוט הבטחות כמו תקליט שבור,כל נציגה יודעת רק להתנצל אך לא יודעת להיות מועילה,התוכנות שלהם כביכול טועות-בשיטתיות ותמיד לרעת הלקוח.
כספי סוג הנזק :
זיכוי מיידי על הסכום ועל עוגמת הנפש וההמתנות שלא נגמרות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה