פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת כסף שלא כדין ע"י חברת הוט נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

לאחר שהיה ברשותי קו אינטרנט אחד, והייתי מעוניין להוסיף קו נוסף בחדר אחר בבית,
התקשרתי לשרות לקוחות של חברת "הוט", ושם הציעו לי להתקין קו נוסף ללא חיוב, מאחר ואני לקוח עסקי מועדף. הזמנתי טכנאי אשר ביצע את ההתקנה של קו אינטרנט נוסף.
מספר ימים לאחר מכן גיליתי שאין באפשרותי לגלוש באינטרנט במקביל בשני המחשבים, התקשרתי ל"הוט" והוסבר לי לראשונה שאני חייב לפתוח חשבון נוסף (שם משתמש ומודם נוסף) למחשב השני ולשלם עליו בנפרד, כמובן שזעמתי, כי זה לא מה שהוסבר לי לראשונה,
וכל ניסיונותיי להסביר לנציגה כי אמרו לי לפני מספר ימים שהחיבור יהיה ללא תשלום עלו בתהו. מאחר ולצורך העסק הייתי חייב מחשב נוסף, נאלצתי להסכים טלפונית ולשלם עבור חשבון אינטרנט נוסף, כמובן בידיעה שזה זמני, עד לרכישת מחשב נייד אלחוטי.

חמישה חודשים לאחר מכן, לצורך התייעלות העסק ומשיקולי חיסכון רכשתי מחשב נייד חדש ובו אינטרנט אלחוטי. התקשרתי ל"הוט" בסוף אפריל 2008, על מנת לבטל את החשבון הנוסף. נאמר לי כי אין בעיה, רק יתאמו איתי שהטכנאי יגיע לאסוף את המודם, ויבטלו את החשבון. במהלך חודש מאי הגיע טכנאי ולקח את המודם, ובמקביל התקשר ל"הוט" ודיווח להם כי הוא לוקח את המודם, לאחר שסיים לשוחח עם נציגת השירות אמר לי שאין כל בעיה – החשבון יבוטל.

ב- 26.5.08 קיבלתי הודעת תשלום בגין חשבון האינטרנט הנוסף, ומייד התקשרתי ל"הוט"
מיותר לציין שכמו בכל השיחות האחרות נאלצתי להמתין כ- 15 דקות על הקו עד למתן מענה אנושי. לבסוף ענתה לי נציגת השירות בשם "הלגה" ושטחתי בפניה את טענותיי.
לטענתה התחייבתי טלפונית לחשבון הנוסף לתקופה של שנה, ולכן אני חייב לשלם קנס בסך 300 ₪ על התנתקות מוקדמת מהאינטרנט. הסברתי לה את מצב הדברים וכי אינני מוכן לשלם בגין דבר שלא התחייבתי. וכמו כן בשל העובדה שלא טרחו ליידע אותי בזמן הביטול עצמו שאני יאלץ לשלם קנס כלשהו. הלגה ביקשה ממני להמתין על הקו. לאחר 10 דקות היא חזרה לקו ואמרה כי לאחר בדיקה שעשתה, אני עדיין צריך לשלם את הקנס.
ביקשתי לדבר עם האחראי עליה,נאלצתי להמתין כ- 15 דקות על הקו. לבסוף היא אמרה לי כי היא תוכל להשאיר הודעה ויחזרו אליי, אמרתי לה שמניסיוני עם חברת "הוט" אף פעם לא טורחים לחזור אליי , והתעקשתי להמתין למנהל. לבסוף, הלגה הנציגה לקחה כמה מספרי טלפונים שלי והבטיחה שיחזור אליי מנהל מחר, עד לשעה 12 בצהריים וכי היא פותחת קריאת שרות.

כמובן שלא חזרו אליי...

בתאריך ה- 26.6.08 קיבלתי את דו"ח הפירוט החודשי של חברת ויזה, לתדהמתי הרבה גיליתי חיוב על סך -.780.70 ₪, עבור חברת Hot Tellcom"" זאת בנוסף לחיובים הרגילים אשר אני משלם מידי חודש (כבלים ואינטרנט). חשוב לציין כי חיוב זה ירד מכרטיס האשראי שלי בתאריך 10.6.08 כשבועיים קודם לכן.

מייד התקשרתי לחברת "הוט" שוחחתי עם נציגת שרות בשם רותם, שאלתי אותה מה פשר החיוב המגוחך והבלתי מוסבר? רותם אמרה שאמתין על הקו על מנת שתוכל לברר.
לאחר המתנה של כחצי שעה. חזרה אליי רותם אמרה כי עדיין אין לה תשובה, למרות שהיא ביררה את הנושא מול נציגה בכירה, והיא תחזור אלי מאוחר יותר.
כעבור חצי שעה, חזרה אלי רותם ובישרה לי כי מדובר בטעות, ויודיעו לי ביום א' הקרוב על גודל הזיכוי שיוחזר, וככל הנראה חיוב זה קשור לביטול קו האינטרנט.

בהמשך שוחחתי עם מלי, נציגת שירות בכירה במוקד האינטרנט העסקי אשר הרגיעה אותי, וגילתה רגישות והבנה למקרה, מלי הבטיחה לי כי הסכום הנ"ל, אשר נגבה ממני בטעות יוחזר בחיוב הבא של ויזה, קרי בתחילת חודש אוגוסט. וכי היא שולחת אי-מייל למחלקת הכספים על מנת שזו תזרז את הנושא. מלי ציינה בשיחה כי בכל טענה ובכל שאלה אני מוזמנת לפנות אליה, מלי לקחה על עצמה לעקוב אחר הנושא ולדאוג לחזור אליי ולעדכן אותי בהתפתחות הדברים.

עד ליום זה 12.8.08 חשבון הויזה שלי לא זוכה כלל בחיוב -. 780.70 ש"ח, ועם זאת "הוט" ברוב חוצפתם גבו ממני את החיובים הרגילים בגין שירותי הטלויזה והאינטרנט.

בתאריך ה- 12.8.08 התקשרתי ל"הוט" דיברת עם הנציגה חנה מצוות "מרקוס", הסברתי לה את המקרה, נאלצתי להמתין כ- 20 דקות על הקו, על מנת שחנה תבדוק את הנושא, אח"כ חנה אמרה שהיא תשאיר הודעה למלי, והציעה להעביר אותי לצוות העסקי, שם דיברתי עם קרן מצוות "אינה", נאלצתי להמתין 15 דקות על הקו, לאחר מכן, קרן אמרה כי מלי כרגע באמצע שיחת טלפון, והבטיחה שמלי תחזור אליי עוד היום.


האם זה ייתכן, בעוד ש"הוט" חייבים לי כספים??? הם גונבים ממני כספים שלא כדין ??
בחשבון הבנק שלי יש פחות 780.7 ₪ כבר כמעט חודשיים, מי ישלם לי על עוגמת נפש,
על מסכת שיחות הטלפון הארוכה???
זוהי התנהגות משפילה ומזלזלת של חברת הוט ללקוחותיה הנאמנים. זהו עוד מקרה בו "הוט" כחברה גדולה ומשומנת, מתעלמת מלקוחותיה ומהטעויות שהיא בעצמה עשתה, ולא טורחת להחזיר כסף שגבתה שלא כדין.



כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה