בעיות בתשתית שמשפיעות על טלפון וחוסר טיפול |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה הצטרפתי להוט כספק התשתית של האינטרנט, על התשתית שלהם יש לי קו טלפון בחיבור אינטרנטי של חברה אחרתצ,. במשך כמעט שנה היו בעיות קשות של שיחותץ בקו טלפון והוט וחברת הטלפון רבו בינהם של מי הבעיה, הוט טענו שהבעיה לא בתשתית וקוי זהב טענו שהבעיה בתשתית, כמעט יום שלם בשבוע לא הצלחתי לדבר בטלפון מפאת הבעיות.כל פעם שהייתה תקלה גם לא יכולתי להתקשר להוט או קוי זהב כי לא היה לי טלפון ונאלצתי להתקשר מהפלאפון בזמני המתנה של שעות כאשר אני משלמת כי הטלפון בבית לא עבד כי הייתה בעיה חמורה בתשתית. לאחר כמעט שנה שלמה של טלפונים (על חשבוני), שיחות ריבים על מי אחראי וכו', הוט החליטו לשלוח נציג שאמר לי שהם "שכחו" לשים מגבר למודם כי מודם שמשרת גם אינרנט וגם קו טלפון צריך חיזוק. כל זאת לאחר כמעט שנה!!!! של עינויים שיחות, כסף מבוזבז ועצבים. בשבועיים האחרונים מתחילות לחזור הבעיות, ושוב המצב חוזר, אני כרגע עם נציג של הוט ששם אותי על הולד במשך שעה ומתווכח איתי שאין בעיה והבעיה בחברה השנייה ולא של תשתית, הם פשוט מחזירים אותי שנה אחורה. המצב בלתי נסבל, כל פעם שיש בעיה הם מסרבים לקחת אחריות. בנוסף דברתי עם נציגה בשם צפרירה, באמרה לי בזלזול "ממש מבזבזת הרבה כסף" וניתקה לי בסוף במקום להעביר אותי.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|