פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסיוט שלא נגמר בניסיוק להתנתק מהחברה נושא התלונה:
‏יום שני ‏14 ‏יולי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
עברתי מה-"הוט" ל-"יס" וחשבתי שזה פשוט.
התקשרתי ושאלתי לאן להחזיר את הממירים הישנים, וענו לי שלא ניתן אבל יגיע טכנאי לקחת אותם, קבעו לי תור לעוד 3 שבועות (תמיד לסוף החודש - מועד חיוב בבנק) שאלתי למה כזה רחוק ואמרו שאין טכנאי פנוי (להתקנה הם מגיעים מהיום למחר)
כמובן שהטכנאי לא הגיע וסתם חיכיתי בבית, התקשרתי למחרת ושאלתי מה קורה ואמרו לא נורא וקבעו לי שוב לעוד 3 שבועות...ושוב "חיכיתי עד בוש", ואחרי שבוע טכנאי התקשר בשעה 23:30 בלילה ונזף בי שאני לא עונה לטלפונים (אגב הוא התקשר לטלפון ועניתי), כמובן שנשבעתי שחיכיתי בבית ולא היה שום טלפון אך הוא אמר לי שוב לקבוע תור.
תנחשו...שוב קבעו לי לעוד 3 שבועות (התחננתי להחזיר את הממירים באופן עצמאי אך אי אפשר) ואז נפל לי האסימון
במשך כל התקופה שאני כבר מחובר ל-yes הם ממשיכים לחייב את חשבון הבנק שלי.

אני ממש לא יודע מה לעשות....
עוגמת נפש סוג הנזק :
לגמור את הסיוט הזה כבר פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה