פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה שלא כדין ע"י חברת התקשורת הוט נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
באמצע חודש יולי 2008 פניתי לשירות לקוחות בחברת הוט וביקשתי להודיע על מעבר דירה. ברצוני לציין כי למרות שהבחנתי בשירות הנפלא שחברת הוט מציעה דרך האינטרנט, העדפתי לדבר עם נציג בטלפון. מיותר לציין כי זמני ההמתנה לשירות הם ארוכים ומייגעים, ובכל זאת המתנתי כמו כול אחד מן המניין שכן הנושא חשוב ודחוף.

לאחר שהסברתי לנציג שאני עובר דירה ואני מעוניין להתנתק מהכבלים ולהישאר מחובר לאינטרנט העבירו אותי למחלקה של מעבר דירות. עליי לציין כי במענה אין אפשרות לבחור מעבר דירות באופן ישיר ועל הלקוח להגיע ראשית למחלקת שירות הלקוחות, ורק לאחר מכן לעבור ולהמתין למחלקה הנכונה. מקרה זה כמובן מצריך זמן המתנה נוסף ומיותר.

לבסוף לאחר שהגעתי למחלקה הנכונה, מעברי דירות, אישרתי את פרטיי שנית וגוללתי את סיפור מעבר דירתי בשנית. ביקשתי מהנציג האדיב (נראה לי תומר ) להתנתק מהכבלים בידיעה שאאלץ לשלם קנס כספי (כיוון שהפרתי חוזה) ולהעביר את האינטרנט לכתובתי החדשה. ציינתי בפני הנציג כי אני מעוניין שזה יקרה ב-1 באוגוסט שכן מעבר הדירה מתבצע ביום זה. שוב להזכירכם התקשרתי באמצע יולי כיוון שאני יודע מניסיוני המר שחברת הוט אינה אמינה ורציתי להקדים תרופה למכה.

תואמה פגישת התנתקות מהכבלים וחיבור לאינטרט ע"י הנציג ביום 3/8/2008 יום ראשון בין השעה 7:00 בבוקר לשעה 9:00 בדירתי החדשה. הנציג ציין שעליי לקחת את הממירים שברשותי לכתובתי החדשה ושם תתבצע הפגישה עם הטכנאי של הוט לאיסוף והתקנה. לחידוד הנקודה, מה שסוכם בשיחה זאת היה שהטכנאי ייקח את הממירים (כיוון שבחרתי להתנתק) והוא יתקין את האינטרנט. הנציג התחייב בפני כי החיוב ייפסק ב-1 לאוגוסט וחיוב הקנס על הפרת החוזה יתבצע ב-1 לספטמבר. עוד הוסבר לי ע"י הנציג כי החיוב באוגוסט יהיה בעבור חודש יולי אבל ב-1 לספטמבר יגבה הקנס בלבד (כמובן לא ייגבה חיוב על חודש אוגוסט). עליי לציין כי השיחה הייתה מאוד ברורה והבנו היטב אחד את השני.

באופן לא מפליא אף אחד לא הגיע אליי בתאריך 3/8/2008 וגם אף אחד לא טרח להתקשר. לא התרגשתי שכן מניסיוני עם הוט זאת לא הפעם הראשונה. כיוון שכוחותיי אזלו מול חברה זו פניתי לאתר האינטרנט לפניות הציבור וגם למחלקת מעבר דירות. גוללתי במייל את הסיפור שהטכנאי לא הגיע וגם לא התקשר וביקשתי שיצרו עימי קשר לתיאום מחדש באופן בהול. למרות שנכתב באתר הודעה: "פנייתך נתקבלה" ו"נציג יחזור אליכם תוך שני ימי עבודה" לא דובים ולא יער. כלום לא קרה ואף אחד לא חזר אליי.

כמה ימים לאחר מכן פניתי שוב לשירות לקוחות בטלפון ושוב המתנתי שעות וגם כאשר העבירו אותי למחלקת מעבר דירות המתנתי שעות, מתוסכל ועצבני. בסופו של דבר כאשר ענה נציג ולאחר שיחה של 10 דקות עימו בו אני מסביר שלא הגיע טכנאי הוא מבקש 4 ספרות אחרונות של כרטיס האשראי שבאותה העת לא היה ברשותי ביקשתי לתת כול פרט מזהה אחר מלבד זה אבל הוא סירב והבטיח שיחזור אליי בשעה 19:30 בערב כאשר אני אהיה בבית ואוכל לתת לו את מספר האשראי. הבטחתו הייתה חשובה לי שכן לא יכולתי לסבול את המחשבה שעליי להמתין שוב שעות לשירות לקוחות. ושוב מיותר לציין כי שום נציג לא חזר אליי.

שוב, מיואש פניתי לאתר יום אחרי שיחה זו. שוב, שלחתי הודעה דרך מחלקת מעברי דירות שיצרו עימי קשר ושוב דבר לא קרה. אם כך אני שואל: מדוע הם מספקים שירות שכזה באתר? אם אין בכוונתם לקרוא את תלונותינו או מכתבנו או פנייתנו? מה הטעם בשירות נפלא זה שהם מציעים ללקוחות? מה הטעם במחלקת פניות הציבור אם אף אחד לא מתייחס לתלונתי? על כן ובלית ברירה אני נאלץ להטריח אותכם.

היום לאחר סיוט של מספר ימים התקשרתי לשירות לקוחות והמתנתי למחלקת מעברים. לבסוף ענתה לי קורל, נציגה אדיבה, שהייתה מאוד קשובה למסכת העינויים שעברתי. קורל תיאמה בסבלנות ובאיטיות (שלא באשמתה) פגישת ניתוק והתחברות בשנית, ביום 18/8/2008 יום שני בין השעה 15:00 לשעה 17:00. עוד ציינה בפני, קורל, כי היא אינה רואה במערכת שתיאמו לי פגישה בתאריך 3/8/2008 האם דמיינתי? האם דמיינתי את התאריך, את היום, את השעה? האם דמיינתי שיחה שלמה שהייתה עם הנציג (נראה לי תומר) באמצע יולי?. ביקשתי ממנה שתראה עם יש תיעוד לגבי השיחה שהתרחשה והיא ציינה שיש.

הכעס גובר כאשר אני מבין שכול מכריי עברו בנקודה זו או אחרת מסכת עינויים מחברת הוט. ועל כן, אני ארשה לעצמי גם לדבר בשמם. יתרה מכך, מי ערב לכך שיגיע טכנאי במועד החדש שתואם? האם חברת הוט תטען בשנית שלא תיאמתי פגישה?. האם אצטרך להמשיך ולשלם להם עד לניתוק? הרי ברור שהאינטרס שלהם הוא לא לנתק אותי שכן הם מרוויחים על חשבוני כסף- כול עוד אין ניתוק אני משלם. הניתוק לא מתואם מהיום למחר אלא שבועיים מראש וזאת הסיבה שהתקשרתי באמצע יולי. כפי שתבחינו זה לא עזר לי.

כעת, אני מוצא את עצמי מול חברה גדולה שמגיעה לנתק אותי רק ביום 18/8/2008 ואני ביקשתי להתנתק החל מיום 1 לאוגוסט 2008, יום מעבר הדירה. הנציגה קורל הודיעה לי כי אני אמשיך לשלם (יותר נכון הוט ימשיכו לגבות את כספי) עד ליום הניתוק כלומר 18/8/2008. משתמע מכך שאני אשלם על 18 ימים על לא עוול בכפי. ומעבר לכך אני לא מחובר לאינטרנט במשך 18 ימים ואני משלם על כול יום כזה. זה צדק אני שואל?

הנציגה (שרק ממלאת את תפקידה), קורל, ציינה בנוסף כי עליי להוכיח שהתקשרתי וביקשתי התנתקות לפני ה-1 באוגוסט. כאשר שאלתי באיזה דרך להוכיח אמרה קורל פירוט שיחות. הסברתי לה שהיא ציינה בפניי כי היא רואה שהתקשרתי באמצע יולי אז היא ביקשה הוכחות אחרות. שאלתי האם חוזה שכירות המעיד על כך שעברתי דירה מספק ? והיא טענה שהם לא מקבלים חוזים. לשאלתי איזה מסמך להגיש ע"מ להוכיח להם שביקשתי התנתקות לפני אוגוסט, לא קיבלתי תשובה.

אני מבקש את התערבותכם שכן אין ביכולתי ואין ברצוני לשלם לחברת הוט על 18 הימים בהם ביקשתי להתנתק והם לא ניתקו אותי בטענות אלה ואחרות. בנוסף אבקש שיזכו את חשבוני על 18 הימים בהם חייבו אותי על תשלום אינטרנט אבל לא חיברו אותי. ואם כבר אז אבקש לזכות את חשבוני בכל אותם הימים בהם קרסו הכבלים. הוט פיצו את האזרחים ע"י מתן ערוצים פתוחים לכול. אני לא מעוניין בפיצוי זה. אני מעוניין בפיצוי כספי. כול יום שעבר ואני ללא טלוויזיה הוא יום שבו לא קיבלתי תמורה לכספי והופר חוזה שהתחייבה אליו החברה. אינני מוכן לשלם על כך וזוהי זכותי. דבר זה צריך להיות חוק המגן על הצרכן המסכן מול חברות תקשורת גדולות. ולבסוף הנני משתכר לשעה 60 שקלים, אבקש לקבל פיצוי של 60 שקלים כפול 4 שעות בהם אני ממתין לחברה שתנתק אותי. שעות אלה נגזלו מיום עבודתי ואינני מקבל שכר עליהם. זה המעט שחברת הוט תוכל לפצות אותי וזה מלבד עוגמת הנפש הגדולה שנגרמה לי ושעות של המתנה בטלפון על חשבון יום עבודה שלי.
עוגבת נפש, בזבוז זמן, כספי וכו' סוג הנזק :
הפסקת גבייה ופיצוי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה