פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התעללות באישה מבוגרת נושא התלונה:
זאורוב אלינה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
עמינדב 21 ת"א כתובת:
תיאור הבעיה:
לכבוד
ערוץ 9
שמי זאורוב אלינה ואני כותבת בשם איצא של ששמה מונסטירסקי בוניה ת.ז. 312880990 היא גרה בעכו בהוסטל ברח' אחי אילת 2 . אמא שלי בת 71 והיא אלמנה.
לפי ההסכם בין אמא ולבין חברת HOT שילמה הנ"ל דמי מנוי על סך 133 ש"ח מחודש 12/07 על פי הודעה מראש של חברת HOT .
הובטח לאימי על ידי פקיד קונסטנטין שסכום הזה היא תשלם לכל תקופת חייה.
לפתע בחודש 5/08 נוכה מחשבון של אימי סכום 317 ש"ח ובחודש 6/08 על סך 250 ש"ח (אמא לא בדקה חשבונה בחודש 5/08 ).
פנינו מייד לחברה ודיברנו עם אחראית בשם מיכל שהובטח על ידה שחברת HOT תחבר את אימי לתכנית חדשה בשווי 139 ש"ח בההפרש בין מה שנגבע לבין מה שצריך - יוחזר אליה בחודש הקרוב.
בחודש 7/08 שוב פעם נוכה מחשבונה שכום 250 ש"ח.
אמא פנתה למחלקת שירות לקוחות ( דוברת רוסית ) ודיברה עם פקידות ששמם ילנה וביקשה שיקחו בחזרה את 2 ממירים שנמצאים ברשותה ויחברו אותו לתוכנית המקובלת בהוסטל בשווי 120 ש"ח . הנ"ל אמרה שהזמינה טכנאי שהיה צריך לבאו ב-11/07 אך לא בא.
אימא פנתה שוב לחברה ודיברה עם פקידה בשם יבדניה ועוד מספר שמות שכבר לא יהי רלוונטי לרשות איך אף אלד לא הצליחה לענות למה טכנאי לא בא .
כולם הבטיחו לחזור אליה טלפונית ולתת תשותה אבל לא חזרו עד עכשיו.
לאחר כמה ימים אמא צילצלה שוב ודיברה עם אחד בשם אאל ( או יעל )
ששוב פעמ אישרה לי (אבל אמרה כבר באופן סופי) שאושרה לה תוכנית בשווי 139 ש"ח ו-225 ש"ח יכנסו אליה לחשבון כבו ב-8/08 .
אי אפשר לתאר את התגובה של אימא כשראתה שבחודש 8/08 לא רק שלא החזירו לה כספים אלא גם הורידו 185 ש"ח.
אז אני החלטתי להיתקשר לחברת HOT . דיברתי עם הפקידה בשם שני שאמרה לי שלאחר הבדיקה מול הגורמים הרלוונטיים נמצא שהמחיר 185 ש"ח הוא המחיר שלא ניתן לשנותו וזה המחיר שנקבע בחוזה בין ההוסטל לבין הHOT .
ביקשתי ממנה לשלוח טכנאי שיקח את השני ממירים מאימי ולחבר אותה לתוכנית של 120 ש"ח.
היא קבעה תאריך ל-19/08 בין השעות 11 ו13 ואמרה שמתאריך הנ"ל תשלם אימי רק 120 ש"ח לחודש.
לגבי החזר כספי התחמקה מתשובה.
זה ערר את חשדי ולאחר חצי שעה צילצלתי שוב ודיברתי עם פקיד בשפ עידן.
הוא אמר לי שכן רשום במחשב טכנאי ל-19/08 אבל גם אמר לי שתשלום 120 ש"ח אפילו אחרי לקיחת ממירים דורש אישור של מחלקה מסויימת ( לא ידוע איזה)
וגם לפתע גילה לי שאימי לא תקבל החזר כספי כי מחלקת כספים לא אישרה את זה.
אני פונה אליכם בבקשה שתעזרו לנו.
אמי חיה על קצבה ומיטוח לאומי וכל שקל שנמשך מחשבונה הוא חשוב לה מאוד.
חוץ מי זה וגם יותר חשוב בישבילי זה הבריאות שלה והמצב הנפשי שלה שלאחר שמה שקורה הדרדר מאוד.
אימא כל הזמן בוכה ומתעצבנת ואנחנו נאלצים לתת לה כדורים מכל מיני סוגים.

אודה על טיפולכם מסור ומהיר

בתודה
זאורוב אלינה
0522248073
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה