פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה שלא טפלה כראוי. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ההודעה כפי שנשלחה ביום 8.4.08 כדקלמן:
החל מיום 27/1/08 אינני נמנית בין לקוחות הכבלים מאחר ועברתי ללוויין.
בהתאם למה שסוכם ביני בין נציג יס, הם אלו שיעדכנו את הוט באשר לרצוני להתנתק מהם.
לאחר שראיתי שבחודש פברואר חשבון הבנק חוייב בסכום חודשי מלא פניתי להוט ע"מ לברר את פשר הדברים והוברר כי חברת יס, כביכול לא הודיעה על רצוני להתנתק.
אלא מאי, הלווייין כן הודיע לחברה כי ברצוני להתנתק מהם ויש להם אישור על קבלת הודעת הניתוק.
מאז אני פניתי פעמים מספר להוט ע"מ שינתקו אותי מהשידור שכן אינני משתמשת בו ושישלחו חשבוניות בהתאם, אך לא זכיתי למענה משום נציג ומסרו שהדבר בטיפול.
יחס מזלזל ואי טפול בבעיה, הדבר נמשך זמן רב מדיי.


כעבור כשבועיים חזרה אליי נציגת שירות בכירה ומסרה שעקב תלונתי הם לא יחייבו אותי בקנס יציאה בגין שירותי הכבלים. למצער, מסכת הטלפונים לחברת הוט לשם ניתוק סופי וקבלת חשבוניות נמשכה מעבר לזמן כפי שהובטח לי שהדבר ייעשה במיידי. בנוסף, בשיחותיי הרבות עם נציגי שירות בכירים לאור העובדה שהשירות הלקוי אינו מתיישב על הדעת, הובטח לי כי גם לא יהיה חיוב קנס יציאה באינטרנט וכמובן שאזוכה לאלתר בכל החיובים הכפולים כפי שחוייבתי.
נכון להיום, טרם זוכיתי בכלל הסכומים שחוייבתי ויתרה מכך חוייבתי בגין הקנסות יציאה בניגוד להבטחת החברה שאינני אחוייב בחיובים אלו.
צר לי על השירות שטרם נתקלתי בו, מעל חצי שנה שאני מנותקת מהחברה אינני יכולה לקבל את הכספים שמגיעים לי.
היחס מזלזל ואי טפול בבעיה והדבר נמשך זמן רב מדיי.
כספי סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה