פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין סוף כשלים בשירות של חברת הוט נושא התלונה:
שזיפי שי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במשך שנים רבות הייתי לקוח של הוט וסופקו לי שירותי טלויזיה, תשתית לאינטרנט ושירותי טלפון.
ב 19.3.2008 ביקשתי להתנתק משירותי האינטרנט של הוט וזאת בגלל איטיות בלתי נסבלת בתשתית של חברת הוט באיזור מגורי (המעבר לתשתית בזק הוכיח טענה זאת כנכונה).

הבהרתי למוקדן כמה פעמים במהלך השיחה שאני לא מעוניין להתנתק מן שירותי הטלויזיה והטלפון של החברה וברצוני להתנתק אך ורק משירותי האינטרנט.
המוקדן בשירות הלקוחות אמר שיצרו עמי קשר על מנת לתאם טכנאי שיגיע לנתק באופן פיזי ושבכל מקרה אני מנותק מהאינטרנט מרגע הבקשה שלי לכך ולא יגבו ממני חייובים בגינו.

לאחר קצת פחות מחודשיים שאף אחד מהוט לא יצר עמי קשר שמתי לב שחיובי האינטרנט ממשיכים לרדת מחשבוני והתקשרתי אל מוקד הוט וסוף סוף תואם לי טכנאי שיבוא לנתק את האינטרנט מביתי, כמו כן הבטיחו לי זיכוי על החיובים שנגבו ממני לאחר בקשתי להתנתק מן האינטרנט.
טכנאי הגיע לביתי ב 19.5.2008 ולקח את המודם של החברה.

בסביבות אמצע חודש יולי התקשרה אלי סיון ממחלקת קשרי לקוחות בהוט על מנת לשאול אותי אם אני מרוצה משירותי החברה, מהפרטים שקיבלתי ממנה במהלך השיחה הבנתי שאני עדיין מחובר ברשימותיהם אל שירותי האינטרנט ומשלם עבורם, לטענתה בכלל לא מופיע במחשב שהתנתקתי מהאינטרנט ואם התנתקתי "אז איפה המודם של החברה".
הודעתי לה שהמודם נלקח על ידי טכנאי החברה אך היא התעקשה שאין רישום על כך ושהמודם נמצא עדיין ברשותי.
למזלי הרב שמרתי את הטופס שקיבלתי על ידי הטכנאי, ניסיתי לשלוח אותו בפקס מספר פעמים ללא הצלחה ולכן שלחתי לה בדואר צילום של טופס זה.

לאחר כשבוע היא התקשרה להודיע שהטופס הגיע אליה והיא משלימה את תהליך הניתוק, היא גם אמרה שיצרו עימי קשר ויתאמו איתי הגעת טכנאי לצורך "ניתוק חיצוני" ושבחשבונות הבאים אקבל את הזיכוי הכספי על כל החודשים בהם המשיכו לגבות ממני כספים על שירותי האינטרנט.

ביום ראשון 10.8.2008 שמתי לב שיש שיבושים בשידורי הטלויזיה והן בקו הטלפון ובהדרגה פסקו השידורים בכל הערוצים בממיר הוט (למעט ערוץ 10) וכתובית שהופיעה על המסך הציעה לי לרכוש ערוצים אלו.
התקשרתי לשירות הלקוחות של החברה והם הודו שחלה טעות וטכנאי הגיע לביתי (ללא תאום מראש) וביצע ניתוק חיצוני.
נותקתי מכל שירותי החברה ונותרתי ללא ערוצי טלויזיה וללא קו טלפון.
המוקדנית העבירה אותי למחלקת מכירות על מנת להתחבר מחדש לחברה ולהצטרף כלקוח חדש, מחדש.
סיכמתי את הפרטים אצל מוקדן המכירות ואף הוצע לי זיכוי של 270 ש"ח בגין הטעות שנעשתה וכמובן נאמר לי שאקבל החזרים בעבור חיובי האינטרנט שמעולם לא פסקו, הוא תיאם טכנאי ליום למחרת (11.8.2008) בין השעות 9-11 בבוקר.
התרצתי והצטרפתי לשירותי הוט מחדש.

למחרת בבוקר המתנתי בביתי לטכנאי הוט והוא לא הגיע, בשעה 12:00 התקשרתי לשירות הלקוחות הם הודיעו לי שטכנאי ניסה להתקשר אלי על מנת להודיע על איחור אך לא הצליח להשיג אותי ושהוא עתיד להגיע בהמשך היום, לא ניתנה לי שעה מדוייקת.
בשעה 16:00 התקשרתי שוב למוקד השירות והם טענו שטכנאי עוד יגיע ושאני צריך להאזר בסבלנות.
הטכנאי לא הגיע באותו היום.
מאחר שחשתי שהזלזול עובר כל גבול, למחרת בבוקר בשעה 9:00 התקשרתי אל שירות הוט וביקשתי שיבטלו את ביקור הטכנאי, איני מעוניין להימנות עוד בין לקוחות הוט.
המוקדנית הודיעה שיגיע טכנאי ביום שני ה 18.8.2008 בין השעות 9:00-11:00 על מנת לאסוף את ציוד החברה וכמובן שאני אקבל זיכוי עבור אותם החודשים בהם שילמתי על שירותי האינטרנט.

בשעה 14:00 הפתיע אותי טכנאי של הוט שהגיע אל ביתי (באיחור של 29 שעות), אמרתי לו שאין כבר צורך בחיבור מחדש ושבחרתי להתנתק משירותי החברה והצעתי לו לבצע ניתוק מסודר ולקחת איתו את ציוד החברה, הוא סירב ואמר שהוא יכול לבצע רק את מה שהוא בא בגינו, לכן נפרדנו לשלום.

ליתר בטחון הודעתי לחברת האשראי שלי על הפסקת כיבוד הוראות הקבע של חברת הוט.
בשעות הלילה שלחתי פקס לשירות הלקוחות של הוט ובו הודעתי שביטלתי את הוראות הקבע ודרשתי טיפול בהחזר הכספי שמגיע לי וזאת לפני שאאלץ לפתוח בהליכים משפטיים נגד החברה.
בבוקר למחרת התקשרה אלי סיון והודיעה לי שהפקס הגיע ושאין לי מה לדאוג כל ההחזרים שמגיעים לי יטופלו בהקדם.

היום יום שני ה 18.8.2008 השעה עכשיו היא 19:00 ולאחר שחיכיתי לטכנאי במהלך היום הוא לא הגיע.

הזלזול של הוט והברדק שמתרחש בתוך החברה הזאת הוא בלתי נתפס, אני לא מבין איך חברת הוט מתפקדת, אין לי כוח לטלפן אליהם יותר, כל שיחת טלפון לשירות הלקחות של הוט כרוכה בממוצע של 45 דקות המתנה עד שזוכים לדבר עם מוקדן בשר ודם, הם לא עומדים בזמנים שקובעים איתם ושיחות וסיכומים עם המוקדנים הופכות למשהו אחר לחלוטין בדרך אל הטכנאים בשטח.

בגלל השתלשלות הארועים הנ"ל נותרתי ללא שידורי טלויזיה והייתי צריך להשקיע כסף בטכנאי אנטנות שהגיע לחבר אותי אל האנטנה שעל הגג על מנת שאוכל לצפות בשידורי האולימפיאדה בערוץ 1.
נותרתי ללא קו טלפון ששימש אותי לעבודתי ונאלצתי לבזבז זמן וכסף להחלפת נקודת הטלפון של הוט בנקודת טלפון של בזק.

דרך אגב,
חברת yes הגיעה לחבר אותי לשירותי הטלויזיה שלה בדיוק בשעה שנקבעה.
עוגמת נפש, עלבון, כספי, סוג הנזק :
זיכוי על כספים שנגבו ממני שלא כדין בתוספת פיצוי כספי. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה