פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת זיכוי על ניתוק שנעשה בגלל החברה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
מתחילת המנוי שלי בהוט היו בעיות טכניות קשות של קליטה. לאחר מס' חודשים ולאחר שכל טכנאי הוט במרחב ירושלים הגיעו לביתי וניסו לטפל בבעיה נפלה ההחלטה ביני ובין מנהל השירות- אני מתנתקת. בכל מקרה הוא המתין כי חברת יס תבוא לחבר אותי דבר שקרה חודש וחצי אחרי שנפלה ההחלטה היינו מ 25.05.08 עד 17.07.08 כאשר אני משלמת על מוצר שבועל אני לא מקבלת. בתחילת חודש שעבר ראיתי שהם עוד מורידים לי תשלומים מופחתים האומנם, עבור שירות שלא קיים. שוחחתי עם המוקד והיא הבטיחה בפעם האלף לזכות אותי על כל הסכומים שנגבו ממני אך ללא הועיל. דבר לא זז. מה עושים?
כספי סוג הנזק :
מבקשת החזר מלא ומיידי על כל התשלומים שנגבו ממני מיום 25.05 ועד יום ההתנתקות בפועל פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה