פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של הלקוח מבלי לחברו לשירותיי החברה. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
חיוב תשלום דרך כרטיס האשראי שלי על ידי חברת "HOT" כבר בפעם השנייה מבלי שיש לי בבית טלפון של הוט ו/או טלווזיה בכבלים.

כאשר הצטרפתי ל "HOT" לחבילת "טריפל" נציג המכירות חתם לי על חוזה ההצטרפות כי מעבר הדירה שידעתי על בואו יהיה בחינם ללא כל תשלום מצידי.
אך להפתעתי כאשר הגיע "מתקין" החברה לחבר את שירותיכם הוא דרש 400 ש"ח עבור ההתקנה בטענה שיש צורך בהתקנת כבלים חדשים ו"איכותיים" במקום הקיימים.
כבר כאן ישנה הפרה של החוזה הנחתם ביננו והדבר לא היה מקובל עליי.
ביקשתי להתנתק משירותי החברה ונאמר לי בשירות הלקוחות ב 9.7.08שכל עוד לא חיברו אותי ולא חתמתי על פקודת העבודה של ה"מתקין" אני מוגדר כ"ניתוק זמני" ולא מחוייב.
בינתיים החיוב דרך כרטיס האשראי המשיך להגבות על ידי "HOT".
כאשר פניתי לשירות הלקוחות של "הוט" בדבר העניין הנציג המטפל
התנצל וביקש את הבנתי כי מדובר בטעות תמימה של חברתכם והחיוב נעשה בטעות.
נוכחתי לדעת כי אין שום קשר בין הדברים שנאמרים על לי "HOT" ומנציגים המוסמכים על ידם לבין המציאות המתמשכת לאור העובדה כי גם חודש לאחר מכן המשיכו לחייב אותי בתשלום עבור שירותים שאפילו לא מותקנים בביתי.
המילה הפשוטה ביותר והבזויה ביותר היא,גניבה,זה פשוט לגנוב כסף
מאנשים.
לחייב אותי עבור שירותים שאני לא מקבל וגם כשמודיעים אין שום זיכוי ואז יש צורך לפנות לכל מיני גורמים חיצוניים על מנת לקבל החזר כספי כשבכלל לא היה אמור להגבות ממני.
ובינתיים להעביר אותי טירטורים,ריצות,טלפונים רבים על מנת לקבל את המגיע לי.


שעות בטלפונים-פגיעה בסדר של חיי היומיום סוג הנזק :
החזר כספי מלא ומיידי של חברת הוט וניתוק כל קשר לחברה ללא כל חיוב נוסף. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה