פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בתהליך מעבר דירה ושרות לקוחות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
מלבסקי אלכס שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏17 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אנחנו לקוחות של הוט בחבילה המשולשת (טלויזייה + טלפון + אינטרנט).
הודענו לחברה על מעבר דירה וסיכמנו מועד הגעת תכנאי.
התכנאי הגיע אבל לא הצליח לסיים את ההתקנה והודיע שיחזרו אלינו למחרת לתאם מועד הגעה של תכנאי אחר שיסיים את ההתקנה.
למחרת כמובן אף אחד לא חזר אלינו. חמור מזה, באותו ערב גילינו שנותקנו משרותי הטלויזיה והטלפון של הוט - פשוט הפסיק לעבוד.
מאז קיימנו לפחות עשר שיחות עם כמה וכמה אנשי תמיכה טכנית ושרות לקוחות עם זמן המתנה מצטבר של שעות (מהסלולרי היות ואין טלפון) !!!
בשיחה האחרונה עם נציג השירות גילינו שהחברה ניתקה אותנו מהשירותים והיות וההתקנה לא הסתיימה לא ניתן לחבר אותנו חזרה.
ביקשנו לחבר אותנו חזרה ולשלוח תכנאי שיסיים את ההתקנה, אולם נעננו בשלילה עם נימוק שלא ניתן לחבר אותנו לפני סיום ההתקנה.
ביקשנו כמה וכמה פעמים לדבר עם מנהל ושוב נעננו בשלילה.
כל מה שאנחנו רוצים כרגע זה שיגיע תכנאי ונמשיך לקבל את השירות שעולה לנו לא מעט כסף. נשמח גם לדבר עם מנהל בחברה כדי שיכיר את המקרה שלנו וידע לטפל בבעיות הללו ולמנוע חזרתם.
עוגמת נפש + סוג הנזק :
הגעה של תכנאי ושיחה עם מנהל פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה