פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק פיקטיבי ומלחמות להוצאת אישור רטרואקטיבי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הסיפר ארוך ואנסה לתמצת אותו. באוגוסט אשתקד עברתי דירה לירושלים והזמנתי קו אינטרנט של הוט בחבילת באנדל עם נטוויז'ן. הקו היה מלא בתקלות ולאחר מספר נסיונות תיקון (טכנאי, טכנאי בכיר, סיירת טכנאים) לא עלה בידם לתקן את הקו ועל כן ביקשת להתנתק מול מנהלת במוקד הטכני בשם לנה שטיפלה בתקלה מולי באופן אישי. היא הבטיחה שהקו ינותק, אני הנחתי שבאופן מלא גם מול נטוויז'ן ומאז לא שמעתי מהם. כשעזבתי את הדירה הפקדתי את המודם בידי בעל הבית המתגורר בשכנות ואף דאגתי לעדכן את המוקד במספר הטלפון שלו לאיסוף. האיסוף התבצע מספר שבועות לאחר מכן.
לפני כחודשיים התקשרו אלי מחברת נטוויז'ן לגביית חוב בגין גלישה מאז נובמבר, תוך איומים משפטיים בוטים. פניתי להוט לברר מדוע איני מנותק מנטוויז'ן, ובסופו של דבר ביקשתי מהם מכתב המאשר כי אכן בנובמבר נותקתי מהקו ולנטוויז'ן לא יהיו עוד דרישות כלפי. אין צורך לפרט את הסחבת הנוראית, המערכת השכחנית בלי שום תיעוד לכל פעולה שנעשתה, רדפתי אחריהם במשך חודשיים עד שהצלחתי לקבל תשובה - בפועל נותקת באפריל ואנחנו יכולים להוציא לך מכתב רק לתאריך האמור. אין לי מושג מאיפה הגיע התאריך הזה באפריל שכן אין לו שום אחיזה במציאות ושום נגיעה לאף אחת מההתרחשויות במקרה.
כל מה שרציתי הוא מכתב המאשר את הניתוק, והמנהלת בשם לנה מהמוקד הטכני יכולה לאשר את כל פרטי המקרה, לנובמבר, על מנת להניח את דעת נטיוויז'ן ולסגור עימם את החוב. המערכת סתומה, והתסכול מלרדוף אחריה ולהסביר את האבסורד בכל תשובה שטותית שניתנת לי בכל פעם מחדש - מגוחך עד כאב. אנא עזרו לי, אני מרגיש כמו דון קישוט מודרני, הנלחם בטחנת הרוח מן הסוג הגרוע ביותר - הוט.
כספי סוג הנזק :
מכתב המאשר כי אכן נותקתי בנובמבר ולא בתאריך שרירותי אחר דוגמת אפריל פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה