פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקוח זועם נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1/08/08 עברתי לכתובת חדשה ותיאמתי עם טכנאי של הוט.כמובן שהוא לא הגיע בטווח הזמן הצפוי ומאז החלה מסכת יסורים.הטכנאי לא הספיק לחבר את הנקודה האחרת מכיוון שלהוט יש בעיות תשתית מן החמורות שיודעות חברות התקשורת ולכן נאלץ להשקיע את מירב זמנו בלפתור את בעיית התשתית ולא הספיק לחבר את הממיר השלישי.ממשיך עם תקלותושיחות אינסופיות
זמן המתנה ממוצע של חצי שעה ואני לא מגזים והעלאת הפרטים במשך זמן שלא נופל באורכו מהזמן לעיל.לאחר שנקבע טכנאי שירכיב את הנקודה השלישית ויביא את הממיר הטכנאי כמובן כלל לא הגיע(דבר המהווה עילה לתביעה).ושוב אותה רוטינה מעייפת של שיחות המתנות ועצבים.לבסוף לאחר שיחה עם מנהל מוקד בשם חנן שהבטיח שיחזור אלי (להוט יש שיטה להבטיח שיחזרו אלייך שבעצם הם אינם מתכוונים לכך חנן אינו הנציג הראשון שהבטיח זאת אלא כל אחד מנציגי השירות ,כנראה שזה חלק מהכשרתם).לאחר שחנן חזר ובאיחור ובתירוצים למה לא יכל להחזיר שיחה נשלח טכנאי להתקין ממיר חדש.אלא שהטכנאי לא ידע זאת ולאחר דין ודברים איתו הביא לי ממיר ישן מהוהה מוכה וחבול.טכנא רשלן "חאפר" שלא טרח לעשות את עבודתו ושוב פעם אני צריך להמתין לטכנאי שיגיע יסדר את התקלה.
לציין שאני גר לבד אין לי אנשים שיכולים לחכות במקומי.וכל יום שישי שלי צריך להתבזבז בהמתנה אינסופית לחאפר הבא.
על הסחבת ממקודם קיבלתי פיצוי מגוכחך על אף שאנ לא מחויב אליכם ואת זה אתם יכולים לבדוק. מה שמגוחך הוא שאת הפיצוי ראיתי לאחר יומיים כהטבה לכלל לקוחות החברה.ועכשיו שוב אני תקוע עם ממיר בעייתי ומכלה את זמני בהמתנה לטכנאים הרשלניים של הוט ,שיחות מתישות עם נציגי שירות וכיו'צ נכון לעכשיו רגע כתיבת המכתב התקלה עודנה קיימת.הוט היקרים אם אין באפשרותכם לספק ממירים ולענות לשירות אנא נסיים את מערכת היחסים העכורה הזאת.אני מעדיף לשלם עוד 100 ש"ח בחודש ולהנות מצפייה וגלישה ברמה שאכן אתם מתחייבים עליה ולא לקבל את פיצוים ממגוכחים ושירות שלא שווה גרוש.
בקשתי היא שמייל זה יעבור למנהל מחוז או מישהו קצת גבוהה בהיררכיה שיטפל בבעייתי בצורה רצינית יותר להזכירכם שאני לא מחויב אליכם וזאת עקב תקלות קודמות מהדירה הקודמת . סבלנותי הגיעה אל סופה ישנם חברות אחרות רציניות ובטוח בעלות שירות טוב יותר ולמעט עצלנותי הייתי עובר לחברה מתחרה.אנא חזרו אלי עם פתרונות
עוגמת נפש ,בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :
זיכוי באופן גורף ומוחלט 3 חודשים והתחייבות שתקלות כאלו יטופלו בטווח זמן מוגדר מראש פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה