פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא לפי הסכם נושא התלונה:
וינשטיין אירנה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏20 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לפני מספר ימים התקשרתי למוקד פניות HOT על מנת לבקש ניתוק, עקב מעברי לחו"ל למספר שנים. בחורה שדיברתי איתה הודיעה לי שעלי לשלם 650 ש"ח משום שאני מתנתקת מהתוכנית (טלוויזיה, אינטרנט, טלפון). הסברתי לה, שאני מחזיקה במסמך, שמפרט את תנאי התקשרות עם הוט, שסופקו לי ע"י הטכנאי, כאשר הגיע להתקין. לא מופיע שם שום דבר על 650 ש"ח.
הבחורה הלא כל כך חביבה התחילה להסביר לי שהתנאים שאני מחזיקה בהם לא מעודכנים (אז למה להביא לי אותם???) ושהוט עושה חוזים דרך טלפון.
אז לתשומת ליבכם, הוט היקרים, כאשר ברצונכם לעשות חוזה דרך הטלפון, עליכם להסביר לצד ב' את כל תנאי ההתקשרות, ולא רק לקחת את מספר האשראי. כמובן, לא נאמר לי שום דבר במעמד זה.
אילו הייתי יודעת שקיימת התחייבות, לא הייתי נכנסת להתקשרות עם הוט (כמו שאני אף פעם לא נכנסת לתוכניות עם התחייבות עם חברות אחרות)
לא יתכן, שבוקר אחד תמציאו פתאום קנס של 650 ש"ח
במעמד זה אני לא אפרט את השירות הגרוע במהלך ההתקשרות, את ה-VOD, שמשלמים עליו והוא לא עובד רוב הזמן עקב בעיות בתקשורת, וטכנאים שמגיעים אחרי המתנה ארוכה, לא מצליחים לפתור בעיה זו.

במידה ויגבה ממני סכום זה של 650 ש"ח, אני אפנה הן למועצה להגנת הצרכן, הן לבית משפט ובנוסף לכל אמצעי תקשורת ויישומים מקוונית שניתן, על מנת להזהיר אנשים מפני עסקים עם הוט.
כספי סוג הנזק :
ביטול קנס לא חוקי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה