פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון: תלונה על טיפול מעבר דירה לקוי! מחכה להגעת טכנאי (בשנית)כשבוע נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

שמי רוזי בן תורה, אני לקוחה של הוט כ- 3 שנים. לפני כשבוע בתאריך 17/08/08 עברתי דירה מתל אביב לפ"ת.
ביום חמישי 15/08/08 פניתי למחלקת שירות הלקוחות והודעתי על מעבר הדירה.
תואם לי טכנאי ליום שני 18/08/08. ביום שני הגיע הטכנאי באיחור של כמעט שעתיים אבל זה זניח לעומת עוגמת הנפש לה זכיתי לאחר מכן.
באותו יום שני בילה הטכנאי שעות רבות בביתי והתקין את הטלויזיה, האינטרנט וכמובן את הטלפון.
לפני שיצא וידאתי שהכל מוכן ועובד וכן שאלתי אותו לגבי הטלפון. הטכנאי אמר שכל החיבורים עובדים ולא תהייה לי כל בעיה לחבר טלפון ברגע שאפרוק את כל הארגזים ואמצא אותו.
באותו ערב ניסיתי להתחבר לטלפון אך ללא הצלחה.
פניתי לשרות הלקוחות ותאמתי טכנאי שיגיע למחרת על מנת לתקן את התקלה.
ביום שלישי 19/08/08 חיכיתי וחיכיתי ואף וידאתי את הגעתו אך לשוא. הטכנאי לא הגיע...
פניתי שוב למחלקת הלקוחות וביקשתי שיבואו לתקן את התקלה ואז נתקלתי בטענה אחרת.
הועברתי למחלקת הגבייה אליה פניתי מספר פעמים בשבועות האחרונים על מנת לשנות את אמצעי התשלום אך לא קיבלתי כל מענה, תגובה ואף פעם לא חזרו אלי כפי שהובטח. תארתי לעצמי שכשיגיע רגע התשלום יטרחו לחזור.
באותו יום שילמתי אם חשבון הטלפון על אף הפצרותי ועל אף חוסר רצוני שנבע מהיכרות רבת שנים עם שרות הלקוחות של הוט והיה לי ברור שמהרגע שאשלם את החשבון אמשיך לשבת ולחכות לטכנאי עוד ימים רבים.
כאמור שלמתי את החשבון ותואם לי טכנאי ליום א' 24/08/08 בין 19:00 ל- 21:00.
והפעם שיא השיאים! הטכנאי יצר איתי קשר בשעה 20:30 כשהוא מחכה לי בדירה בתל אביב!! כן כן אותה דירה שעזבתי לפני שבוע! אותה דירה שהודעתי על ניתוקה.
הטכנאי סרב להגיע לביתי שבפ"ת מכיון ש"זה לא האזור שלו" והעביר אותי למחלקת הטכנאים. שם ענה לי בחור מקסים בשם היטם שניסה לעזור לי בכל כוחו ואפילו הוא נתקל בבירוקרטיה ובחוסר המסוגלות של המערכת לתת מענה.
לאחר שעה המתנה על הקו נאמר לי ע"י היטם שפנייתי הועברה למחלקת שירות הלקוחות שתיצור איתי קשר תוך מקסימום חצי שעה על מנת לתאם לי טכנאי עוד להיום.
השעה כמעט 22:00 עכשיו ואני רותחת מזעם!
כמה זלזול תפגינו כלפי הלקוחות? כמה חוסר יכולת של מערת גדולה כל כך לתפקד? עד מתי אצטרך לחכות שיחברו אותי לקו הטלפון????? ולהמ אתם לא מסוגלים לתת שירות כראוי?
כמובן שאף אחד לא התקשר וכמובן שאני נשארתי בלי קו טלפון שוב...
לצערי, זאת ממש לא הפעם הראשונה בה אני נתקלת בקשיים מול חברת הוט ובכל פעם התירוץ והסיבה יצירתיים מתמיד.
נמאס לי לשמוע שהכתובת לא עודכנה, שהטכנאי לא מהאזור, ששרות הלקוחות כבר חוזרים ושאתם מתנצלים אבל טכנאי יוכל להגיע רק ב 2012 לקראת האולימיאדה הבאה.

תתביישו לכם!
ככה לא נותנים שרות.

בנימה "אופטימית" זאת אני מודיעה לכם על רצוני להתנתק מכל השרותים. מהטלויזיה, מהאינטרנט, מהטלפון ומכל קשר אחר איתכם.

מעניין כמה זמן ייקח להם להגיב לפנייתי הזאת.

לילה טוב,
רוזי
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה