פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק מכבלים וחיוב עבור החודשים בהם נותק נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏26 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אבי הפך למנוי של חברת "הוט" מאז איחוד חברות הכבלים והיה בעבר לקוח של חברת "תבל".
אבי בן 82 לא משתמש בצ'קים ולא משלם חשבונות בהוראת קבע אלא במזומן בלבד. כך שילם גם חשבונות לחברת "הוט" . לפני כחצי שנה הפסיקו בחברת "הוט" לשלוח לו חשבוניות לתשלום פנינו לסניף דואר כפי שהנחו אותנו במכתב מחברת "הוט" אולם שם נאמר לנו כי מס' הלקוח של אבי אינו מופיעה במחשב שלהם ולכן אינם יכולים לקבל את התשלום.
כעבור 4 חודשים של אי תשלום נותק אבי מהכבלים ולא יכל לצפות בטלויזיה כי הערוצים שנותקו היו גם אלו שלא מספקת חברת "הוט" כגון ערוץ 11 וערוץ 22.
בסוף יוני פניתי למוקד טלפוני של חברת "הוט" דיברתי עם בחורה בשם מיטל והסברתי לה את המצב , היא אמרה שחובו של אבי הוא 681 ₪ ונמצא בטיפולו של גובה שטח אשר יגיעה לביתו של אבי וימסור לו שובר תשלום תוך שלושה ימים .
כעבור שבוע , לא הגיעה אף אחד , יצרתי קשר שוב עם מוקד טלפוני של חברת "הוט" דיברתי עם בחורה בשם אורטל והסברתי לה שוב את המצב , היא רשמה שוב את הפרטים ואמרה שגובה שטח יצור איתי קשר תוך 24 שעות.
מיותר לציין שלא נוצר קשר אבל הגיעה שובר תשלום על ס"כ 681 ₪. אבי שילם את השובר אבל ביקש להתנתק מחברת "הוט" לחלוטין.
שוב יצרתי קשר עם מוקד טלפוני של חברת "הוט" דיברתי עם בחורה בשם דלי (או דליה ) והסברתי לה שוב את המצב , היא רשמה שוב את הפרטים וציינה שחובו של אבי עומד כעת על 850 ₪ שוב ביקשתי להתנתק מחברת "הוט " וציינתי בפניה כי שולמו כבר 680 ₪ , היא הבטיחה לשלוח טכנאי שינתק ואף אמרה שהשאירה הודעה לטכנאי בשם מיכאל על מנת שיצור איתנו קשר, מיותר לציין ש הקשר לא נוצר עד היום.
ב18/7 שוב יצרתי קשר עם מוקד טלפוני של חברת "הוט" דיברתי עם בחורה בשם קרן והסברתי לה שוב את המצב , היא רשמה שוב את הפרטים וציינה שחובו של אבי עומד כעת על 170 ₪ שוב ביקשתי להתנתק מחברת "הוט " והיא באמרה כי תתחיל בתהליכי התנתקות ויבואו לקחת את הממיר תוך 3 ימי עבודה.
היום ה-25/7 שוב יצרתי קשר עם מוקד טלפוני של חברת "הוט" דיברתי עם בחורה בשם קרן והסברתי לה שוב את המצב , היא רשמה שוב את הפרטים וציינה שחובו של אבי עומד כעת על ש"ח340 ביקשתי לדבר עם אחראי על הבחורה היא אמרה כי זה לא אפשרי ואם אשאיר פרטים יצרו איתי קשר תוך 24 שעות.
ברצוני לציין כי כל התקופה הזו אבי מנותק מטלויזיה אין באפשרותו לצפות גם בערוצים שאינם מסופקים על ידי "הוט" .

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה