פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוט גנבים ורמאים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
היה לנו הוט אנלוגי. החלתנו לעבור לדיגיטלי וסגרנו איתם מחיר 279 ש"ח ל-4 ממירים וחודש ראשון הבטיחו לנו בחינם. התנתקנו ב-12/07 מאנלוגי והתחברנו לדיגיטלי ב-23/07. חשבון ראשון שקיבלנו היה 179 ש"ח שהורידו על אנלוגי עבור כל החודש, ועוד 3 הורדות שסכומם כולל הוא 400 ומשהו ש"ח עבור הוט דיגיטלי.
התקשרתי אליהם, בזבזתי חצי שעה בדיוק עד שמנציג שרות ענה לי ועוד חצי שעה איתו על הקו עד שהיסברתי לו מה קרא, ויקוחים, וכו...
הודה בטעות והבטיח שיחזירו את הכסף, עדיין לא עבר מספיק זמן... נראה...
אבל חוץ מזה הוא התחיל להגיד לי שהתחברתי למבצע אחר של כל הערוצים ב295 ש"ח לחודש, אמרתי לו שאני יודע בדיוק למה התחברתי ואם הוט תמשיך לשחק ככה באנשים ולבזבז את הזמן שלי ועצבים אנחנו נתנתק.
ואז הוא בדק וחזר אלי ואמר שנכון שהיתחברנו למבצע של 279 ש"ח לחודש, פשוט זה לא מדוייק וכולל תשלום על ממירים, ופעם ב4 שנים הם מעלים מחירים על ממירים לכן אנו צריכים לשלם 285 ש"ח לחודש ולא 279 כמו שסוכם ברגע ההתחברות. כבר לא היה לי כח להתווכח, אמרתי שלום והתנתקתי. אני כבר לא יודע מה לעשות.
כספי סוג הנזק :
סליחה והחזרת כסף שהם חייבים נראה לי הוגן פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה