פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות ויחס מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תקופה ארוכה היו לי בעיות של קליטה בממיר, צפיה ב-VOD וניתוקים באינטרנט (שהיה גם הוא דרך הוט), התקשרתי לקבלת שירות וטכנאי, ואכן נשלח אליי טכנאי פעם אחת אך ללא הועיל, המצב לא השתפר.
הזמנתי טכנאי פעם נוספת בתאריך 17/8/08 שהיה אמור להגיע בין השעות 19:00-21:00. בשעה 20:30 התקשר ולאמר שהוא בדרך, ואני שלא הייתי בבית נתתי לו את מספר הטלפון של בן זוגי שהיה בבית וחיכה לו.
כשחזרתי הביתה נאמר לי כי לא הגיע הטכנאי.
בסביבות 22:10 התקשרנו לברר מה קרה ונאמר לנו כי לא מצליחים להשיג את הטכנאי. בסביבות 22:30 הצליחו לדבר איתו מסרו כי הוא טוען שביטלנו את הקריאה, דבר שלא היה ולא נברא. העלו את הטכנאי (אבי) על הקו והוא טען שדיבר עם בן זוגי בשעה 19:00 והוא ביטל בטענה שהבעיה הסתדרה. אמרתי לו שלא ייתכן שכך היה שכן את הטלפון שלו הוא קיבל רק ב-20:30 ממני ומה גם שחברי טען כי לא קיבל ממנו שום טלפון. הטכנאי החל לכנות אותו שקרן וצעק שאנחנו "מביאים לו את הקריזה" ועוד כאלה "פנינים". חבר שלי ניתק את הטלפון ובזה הגיעה ההחלטה להתנתק מהשירות סופית.
מאז שהודענו לHOT שברצוננו להתנתק - לא מוכנים לפצות אותנו גם על מה שמגיע לנו על שירותים שלא עבדו וגם על עוגמת הנפש, ובנוסף לאחר מכן המצב נעשה רק יותר גרוע ולא יכולנו לצפות כלל בטלויזיה שכן לא היתה כלל קליטה.

** ראיתי פניות קודמות שפורסמו כאן באתר וכולם נענו בזו הלשון: "תודה על פנייתכם. חברת HOT שמה דגש ופועלת תמיד לשיפור השירות הניתן ללקוחות חברתנו. הפנייה טופלה ישירות מול הלקוח במחלקת שירות הלקוחות. בברכה מחלקת פניות הציבור חברת HOT"
יש לציין שאם זה הפורמט היבש וחסר ההתייחסות האישית של החברה לדעת הקהל עליה (שהולכת ונעשית רעה יותר ויותר מרגע לרגע) אזי לא פלא שכך מתנהגים נותני השירות שלה, שבכללם נציגי השירות והטכנאים, שנעשים נחמדים אך ורק כאשר מודיעים להם שמעוניינים בניתוק.
חוצפה, פשוט חוצפה.
גם עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול קנס, פיצוי כספי של תשלום חודשי על שירותים שלא סופקו וגם על עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה