פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי בלקוח נושא התלונה:
סוצקוורין מרטה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏31 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רח' הערבה 46 כרמיאל כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני פניתי ושוחחתי כבר עשרות פעמים עם מוקד השרות שלכם, ובשיחה האחרונה שלי אני שוחחתי עם אלינור מנהלת השרות .
הסיפור הוא (בקצרה) כדלקמן: ההורים שלי הם לקוחות ותיקים ואבא שלי הוא עובד אלביט. ביום שבת האחרון ה- 30/8/08 קיבלתי SMS שמודיע שהטכנאי שביקשנו יגיע מחר, יום א בבוקר. התפלאתי שחברת הוט כל כך נחמדים ושולחים טכנאים לפתע ביום בהיר בלי כל צורך. התקשרתי לברר את פשר העניין. התברר לי שבמנוי זה של הוריי, מתכוונים לא אחר מאשר לנתק בגין חוב. שאלתי את הנציגה - איך בעצם שולחים טכנאי לנתק אם ההורים שלי האנשים הכי ישרים והם לעולם לא היו חייבים לאף חברה ולאף גוף עסקי או ציבורי אחר, וזאת ללא שליחת התראה מוקדמת?!
בשיחה עם אלינור מנהלת השרות - הוסבר לי שניסו לתפוש אותי מספר פעמים בפלאפון (ואף ציינו תאריכים) ולא הצליחו. דבר ראשון, לא הגיוני שניסו לתפוש אותי ולא עניתי, ובואו נניח שבאמת לא יכולתי לענות - לפחות מן הראוי שישאירו הודעה במענה הקולי - ואני תמיד מתקשר בחזרה.
בנוסף , אלינור ציינה ששלחו אליי באופן אוטומטי התראה לפני ניתוק- גם זה לא נכון, מכיוון שאנחנו מקבלים עשרות מכתבים ביום ולעולם לא חזר מכתב לשולח - גם כאן נתפשת חברת הוט כלא דוברת אמת.
כעת, לאחר שיחה איתה התברר כי החיוב (הוראת קבע) חזרה במשך 3 חודשים. מבדיקה שערכתי, מסתבר גם שבשיא חוצפתכם אתם גובים מעל למחיר שסוכם איתי (במבצע אלביט).
בנוסף, במשך 4 חודשים לא הגיעו לביתנו כלל חשבוניות - דבר שהוא בהחלט לא סביר. מחובתכם לשלוח אלינו חשבוניות ולא לקבוע ללקוחות שהחשבוניות ממתינות באתר האינטרנט או על גבי מסך הטלוויזיה.
הסיפור לא נגמר בזה: לאחר השיחה עם אלינור- ביקשתי ממנה שהנציג המטפל בנושא הגבייה יחזור אליי (לאחר ויכוח ארוך שהתבקשתי על ידה להתקשר אליו ישירות ולהמתין על הקו) - הוא חזר לטלפון של הוריי בבית , והתברר לי לאחר השיחה שהבחור (שלומי אם אני לא טועה) התייחס להוריי כאילו שדדו את הוט וגנבו את משכורתו - דבר שעבר כל גבול!!! לא ייתכן שיתייחסו אל הוריי כך, ובכלל - לכל לקוח!
הוריי ומשפחתי בכלל לקוחות ותיקים עוד לפני שבכלל הוט התאחדה, ואני חייב לציין שמהיום שחברת הוט התאחדה - הצרות רק התחילו. הסיפור הזה שבר אותי לחלוטין, והפעם אני לא מבקש, אלא אני דורש, לפצות את הוריי על עוגמת הנפש, ונא להיכנס למנוי שלי ברמת גן וגם שם אני דורש פיצוי על עוגמת הנפש, שכן אם לא - אאלץ לבטל את 3 המנויים (שלי, של אחי, ושל הוריי) ולאחר מכן כצעד מחמיר- אני אדאג להוציא באמצעי התקשורת פרסום על יחסה של הוט ללקוחותיה.
אני דורש שתחזרו אליי (והפעם לא לתרץ שאני לא זמין ) לפלאפון: 0544985425.

עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם כספי פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה