פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי שירות פעמיים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏28 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של הוט כבר הרבה שנים. בגלל ניתוקים רבים במשך שבועיים קבעו לי ביקור טכנאי ליום ה' 28.808 בין השעות 17-19. בבוקר ביום ה' התקשרתי פעמיים לבדוק שהטכנאי אכן מגיע בזמן הנ"ל.
הטכנאי לא הגיע. בשעה 19:00 פניתי למוקד ודיברתי עם נציגה בשם פדואה שאמרה שייקח לה שעה!!! לבדוק מתי יגיע הטכנאי. חיכיתי עד 20:00 והיא לא חזרה אליי. דיברתי עם נציג אחר שהבטיח לי שפדואה מטפלת בנושא ויחזור אליי עוד רבע שעה גג. שאלתי אותו האם בטוח שהטכנאי יגיע היום והוא אמר לי לא לדאוג כי הטכנאים עובדים עד 23:00.
חיכיתי עד 21:00 ואף אחד לא חזר אליי. התקשרתי שוב בשעה 21:00 ודיברתי עם נציגה בשם ג'סיקה שבדקה ואמרה לי שדפואה שהייתה צריכה לטפל בתלונה שלי הלכה הביתה מזמן ואין בשעות האלה טכנאי שיוכל להגיע. חיכיתי לחינם 4 וחצי שעות (17:00-21:30) והטכנאי בכלל לא הגיע.
ג'סיקה הבטיחה לי שהטכנאי יגיע אליי ביום ו' 29.8.08 בבוקר בין 9:00-11:00.
בבוקר ביטלתי סידורים וחיכיתי עד שעה 11:00. הטכנאי לא הגיע.
התקשרתי שוב למוקד ודיברתי עם נציג בשם איציק בשעה 11:00 שהופתע לשמוע שנקבע לי ביקור טכנאי ליום שישי שכן אף אחד לא עשה הזמנה לטכנאי במחשב.
הוא הציע לי טכנאי ביום שישי בצהרים אולם הייתי צריכה לצאת לסידורים ולכן ביקשתי לקבוע ליום א' בערב. איציק הבטיח לי שיחזור אליי בצהרים ביום שישי לעדכן אותי לגבי השעה של הביקור. הוא לא חזר, כמובן.
לציין שכל שיחה שהתקשרתי חיכיתי כ-20 דקות לנציג.
לציין גם שכל פעם שביקשתי לדבר עם מנהל אמרו שהוא לא נמצא ורק איציק הסכים לפתוח לי קריאה לדבר עם מנהל מוקד.

היום ביום ב' 1.9.08 חזרה אליי נציגה בכירה בשם וואפה שהתנצלה רבות והציעה לי פיצוי של סך חודש אחד של אינטרנט חינם. אני חושבת שזה לא תואם בכלל את מה שעברתי בגלל חוסר יעילות של מוקד הוט. אולצתי להמתין פעמיים, לצאת ביום ה' מוקדם מעבודה ולהתקשר לפחות 7 פעמים למוקד.

בעוד כחודש יוצא חוק שבו אני אהיה זכאית על איחור טכנאי (ללא הוכחת נזק) לפיצוי של סך 300 ש"ח (ושל 600 ש"ח באיחור של שעתיים). לכן על טכנאי שלא הגיע פעמיים אני חושבת שמגיע לי זיכוי של חצי שנה אינטרנט חינם שהוא פחות או יותר תואם את סכום הנ"ל. במידה ולא אפוצה בהתאם אני אפנה לבית משפט.
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי של חצי שנה אינטרנט חינם לפחות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה