פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוי במחלקת מכירות של הוט (תשתיות אינטרט) נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
אני פונה אליכם אחרי שלוש פניות ל"פניות הציבור" של חברת הוט .
אני תוהה ,כנראה שלא ניסחתי את עצמי נכון ולכן אף אחד לא טורח לחזור אלי אז החלטתי פשוט לנקוב בעובדות יבשות .

25/8/08 אחותי -סנדרה פונה למכירות שם הציעו לה תשתית 1.5 במחיר 59 שח לחודש. לאחותי זה היה נראה יקר והחליטה להתייעץ איתי ולא לסגור עסקה מהר - על מנת לנסות ולשכנע אותה הנציג מכירות אמר שיוכל לסגור לה טכנאי למחרת בבוקר (-ועל זה יש המשך )
26/8- אני מתקשרת למכירות ומדברת עם נציג מכירות בשם עמיחי אשר אומר לי שזה המחיר . ביקשתי לדבר עם מישהו מעליו - מתעצבן ומתווכח . לאחר התעקשות מצידי אומר שמנהל יחזור אלי תוך 48 שעות. 28/8 דיברתי עם קורין /קארין (לא זוכרת במדוייק ) הבטיחה מנהל -לאור מה שאמרתי לה שלאחותי הבטיחו טכנאי יום למחרת אם תעשה את החבילה ,אמרה שזה שטויות ושטכנאי לוקח שבוע . לאור זה שאמרתי שמנהל לא חזר אלי טענה שזה הגיוני כי אני דורשת דברים לא הגיוניים אז אין סיבה שמנהל יחזור אלי . אמרה שאין מנהלים במוקד (?!) . בסופו של דבר הבטיחה מנהל בשעות הקרובות .
חיכיתי עד יום א'.....
2/9 שעה 15:00 דיברתי עם עידן משרות לקוחות אשר קישר אותי למכירות
דיברתי עם שמרית ממכירות שהבטיחה ממש תוך כמה דקות מנהל (היא פשוט צריכה לגשת אליו עם הפתק שיש עליו את הטלפון שלי )
ניתקתי את השיחה וחיכיתי....
16:00 עידן מתקשר אלי - שואל אם חזר אלי מנהל - עניתי שלא ... אמר שעוד פעם יבדוק ... מנתקים את השיחה .

תוך כדי שיחה עם אחותי מסתבר שהיא התקשרה כבר מיואשת למוקד מכירות והפלא ופלא עונה לה עמיחי (הראשון שאני דיברתי איתו ) היא שואלת כמה יעלה לה לחבר תשתיות , כל הזמן שם אותה על המתנות ,כאשר שואלת מדוע לא מטפל בה ושם אותה על המתנות עונה שאנשים מתקשרים אליו לפלאפון האישי לסגור עסקאות והוא חייב לענות (?!?!?) מזרז אותה ודוחף בה שאין לו זמן אז אחותי אומרת לו שהוא חצוף הוא עונה שאין מה לעשות כי יש הרבה שיחות וצריך לענות לכולם , אחותי מחליטה לא לסגור איתו עסקה - הוא נותן לה את המספר פלאפון האישי שלו כדי שאם תחליט לסגור עסקה שתתקשר אליו.

18:15 (צריך למהר כי המוקד נסגר עוד 45 דקות ) אני מתקשרת למכירות . עונה לי קרן שמזדהה רק אחרי ששואלים אותה לשמה . אני מבקשת מנהל כי אני רוצה להתלונן על איכות השירות במחלקת מכירות , מעבירה אותי בלי לאמר מילה לאיזושהי שלוחה שבה לא עונים במשך 20 דקות(!!!!) התייאשתי וניתקתי.

התקשרתי שוב למחלקת מכירות ... כנראה יש עומס . לא עונים רבע שע ה... התייאשתי וניתקתי.



אני מקווה שעדיין יש מישהו שם במוקד ה ש ר ו ת של הוט שעוד זוכר ש"אנחנו כאן בשביל הלקוח " ויחזור אלי ...."
ואם לרגע עוברת המחשבה שאין טעם להתאמץ גם ככה זו לא לקוחה קיימת אז אני ובן זוגי גולשים אצלכם על 5 מגה , אמא שלי בעלת טריפל אצלכם וכן אחותי הבכורה . אז את ההמשך של מה שרציתי לכתוב אתם כבר יודעים.


שלכם,
לקוחה מיואשת....
עלבון ו סוג הנזק :
פתרון יצירתי שיבוא ממיטב המוחות של מנהלי הוט שעד עכשיו התחבאו בין הכלים (או מאחורי גביי נציגיהם ) פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה