פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים כפולים נושא התלונה:
חיון רונן שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

לפני כשלושה חודשים התחתנתי ועברתי מבית הורי לדירה בנתניה עם זוגתי,
את הטלפון של הוט שכבר היה ברשותי בבית הוריי העברתי לדירה שלי בנתניה
כמו כן הזמנתי לאותו יום של ההתקנה גם אינטרנט אשר ביצעתי עם בזק בינלאומי כבנדל עם חברת הוט כאשר כל התשלום מגיע לבזק בינלאומי

לאחר שהנציג העביר אותי להוט ולאחר שלקחו ממני את כל הפרטים והסבירו לי כי הוט לא מחייבת אותי מהומה חוץ מהתקנה של 49 ש"ח העסקה יצאה לדרך

להפתעתי חודש לאחר מכן אני מגלה כי בזק בינלאומי מחייבת אותי מחיר מלא של הבנדל כפי שסוכם וגם הוט חייבה אותי כאילו וכל מה שסוכם לא היה.. כמו כן חיובי אותי בנוסף על התקנה של 99 ש,ח במקום 49 ש"ח

התקשתי לחברת הוט ובטענה כי יש חיוב כפול, לאחר שהנציגה הבינה שהם עשו טעות אמרה לי כניראה בגלל שהנציגה חדשה היא לא שייכה אותי למבצע בנדל וגם חייבה אותי בהתקנה כפולה..

לאחר שהסכימה איתי ואמרה כי בעוד שבועיים מרגע סיום השיחה אני אראה זיכוי בחשבוני על מלוא הסכום .. יצאתי מרוצה ואמרתי שלום

עבר חודש עדיין אין החזר ושוב מחייבים אותי חודש נוסף
אני מתקשר יותר עצבני ושואל להסבר.. שוב אני שומע שאני צודש וכניראה הנציגה שדיברתי איתה גם היא חדשה וגם היא לא עשתה את העבודה כראוי.. הייתי נחמד הבנתי ולאחר שאמרה לי שוב כי אני יזוכה על מלוא הסכום בחודש הבא אמרתי שוב שלום

עובד עוד חודש ועדיין אין שום זיכוי ולא רק זה שאין גם שוב אני מחוייב בסכום חודשי שאני לא אמור לשלם.. (אני מזכיר המבצע הוא בנדל עם בזק בינלאומי שהתשלום עובר עליהם זאת אומרת הם מחייבים אותי מלא וגם הוט מחייבים אותי כל התקופה הזאת)

אני כבר מעסתי וביקשתי מאישתי שתעשה את הסידורים
חוץ מלחץ דם גבוה היא לא קיבלה מהם כלום.. כאשר נציג אחד מעביר לשני.. ומשירות מעבירים אותה לטכני ושוב לשירות ומשם למוקד טלויזיה ושוב למוקד טלפון ושוב למוקד טכני אינטרנט...

עד עכשיו לא קיבלתי זיכוי ועדיין אני מחוייב כפול כל חודש

אני דורש זיכוי כספי מלא + זיכוי על כל עוגמת הנפש, שיחות הטלפון והזמן שבוזבז בהמתנות והעברות

** חשוב לציין שהמנוי של הוריי נמצא על שמי ככה שכל פעם שמעלים אצלם את הטלפון שלי מקבלים את הורי ולא אותי אך לפי תעודת זהות עולה להם הכתובת שלי שבנתניה רחוב דרך דגניה 42

** חשוב לציין כי איני עובד חברת הוט כבר למעלה מ 3 שנים ועדיין אנימעודכן שם כך.. כל שיחה שלי איתם הם שואלים אותי את זה ונמנעים מלתת לי שירות עד שאני מסביר להם שאני כבר לא עובד הוט מעל 3 שנים ומרות בקשותיי לעידכון סטטוס שום דבר לא נעשה
כספי סוג הנזק :
אני דורש זיכוי כספי מלא + זיכוי על כל עוגמת הנפש, שיחות הטלפון והזמן שבוזבז בהמתנות והעברות פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה