פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
האם הוט גונבים תשתיות מיס? נושא התלונה:
דינור ניר שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ה28 לאוגוסט הגעתי לביתי וראיתי שחיבור האינטרנט והטלפון שלי מנותקים. התקשרתי למוקד התמיכה של הוט ותיאמתי הגעה של טכנאי. למחרת, יום שישי, הגיע לביתי בשעות הצהריים טכנאי של הוט בשם אביתר. הוא קבע שהתקלה נגרמה בגלל שכלבה שנמצאת בביתי לעסה את הכבל של הוט. הטכנאי גם טען שהכלבה פגעה גם בכבל של יס שנמצא בביתי. אביתר החליף את קטע הכבל הלעוס אבל התקלה לא נפתרה. אחרי שעתיים של נסיונות כושלים הוא הצליח למצוא דרך לתקן את הקו.
כמה שעות אחר כך גילה השותף שלי, שהחיבור של יס (שהיה תקין יום קודם) לא עובד. טכנאי של יס שהגיע ביום ראשון ובדק את הקו שאל, מבלי שסיפרו לו, אם היה לפני כן טכנאי של הוט וסיפר לנו שהטכנאי של הוט ניתק את הקו של יס וחיבר דרכו את הקו של הוט. הטכנאי ניתק את הקו של הוט והחזיר את הקו של יס. לא קיבלתי את הטענה של טכנאי יס מייד ודרשתי מחברת הוט לעשות בירור בעניין. נציג השירות של הוט ניסה להתחמק מבירור והציע להסתפק בתיקון התקלה. כשהתעקשתי לברר מה קרה שם הועלה אביתר לשיחה והוא טען בתוקף שהוא לא ניתק את התשתית של יס אלא להיפך. הוא הגיע לביתי וניסה לשכנע אותי שטכנאי יס משקר. הבעיה הייתה שכל ההסברים שלו היו חסרי הגיון ולא נכונים (יש לי נסיון של שנים ארוכות בתשתיות תקשורת ואינטרנט). הנה כמה מהטענות שלו:
- אביתר טען שטכנאי יס ניתק כבל מהארון של הוט ושם בקצה שלו מחבר של יס למניעת רעשים (?). הוא הראה לי את הכבל האמור אלא שתוך כדי שהוא מראה לי את הכבל הכבל נפל לרצפה והתברר שהוא לא מחובר לשום דבר בקצה השני שלו (שהיה אמור להיות מחובר לארון של הוט). הניחוש שלי זה שהוא שתל את הכבל לפני שהוא בא אלי כדי לחזק את טענותיו. הכבל נמצא עדיין ברשותי ואם יהיה צורך ניתן לבדוק עליו טביעות אצבעות ולראות למי הן מתאימות, לטכנאי הוט או יס.
- אביתר טען שהכלבה נשכה את הכבל של יס כל כך קרוב לקיר שלא ניתן היה לחתוך את הכבל הפגום ולשים במקומו מחבר לתיקון ולכן הטכנאי של יס השתמש בכבל של הוט. בבדיקה בביתי הראיתי לאביתר שהקטע שהכלבה נשכה ניתן להחלפה בקלות ולא קרוב לכניסה של הכבל לקיר.
- אביתר טען שהנזק שהכלבה גרמה לכבל של יס היה גדול מכדי שניתן יהיה לתקן אותו. הסברתי לו שהטכנאי של יס החליף את הקטע הפגום בלי שום בעיה ולראיה דרך הכבל שלטענת אביתר לא ניתן לתקן, רואים כרגע טלויזיה של יס. בתגובה אביתר טען שהתיקון הוא חאפ לאפ (מה זה קשור?)
כשניסיתי להסביר לאביתר שההסברים שלו לא הגיוניים הוא לא הפסיק לקטוע אותי, טען שאני מתפלסף ולא ענה תשובות ענייניות לטענות שלי. בסופו של דבר כשאמרתי לו שהוא מדבר שטויות הוא התרגז ועזב את הדירה.
בשיחה עם מנהל של הוט תואם ביקור של מפקח (עובד הוט) בביתי. המפקח לא הופיע במועד שנקבע ובינתיים החיבור שלי לאינטרנט מנותק ואני חסר אונים מול החברה הזו.

חברת הוט מתעקשת לקבל את טענת הטכנאי ומכחישה שהתבצעה גניבה של תשתיות על ידם. היחס שאני מקבל מכל נציגי השירות שלהם הוא מתנשא ומעליב.
בזבוז זמן, עגמת נפש סוג הנזק :
נקיטת הליכים פליליים נגד הטכנאי. פיצוי כספי משמעותי לשותף שלי ולי על הנזקים שנגרמו לנו פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה