פרטי התלונה

תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס גרוע !! וזלזול בלקוחות ! , ושקרים שסיפרו לי ! נושא התלונה:
איזדי נורית שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
1. נקבע לי טכנאי להגעה לצורך מעבר דירה - פעמיים הטכנאי הבריז ולא הגיע ואף לא טרחו להודיע לי שלא יגיע, חיכיתי בבית והמתנתי . גם אח"כ הטכנאי לא טרח ליצור קשר לתיאום מחודש. אני כל הזמן פניתי.
2. הטכנאי היה צריך להגיע כדי לקחת ממיר - פעמיים לא טרח להגיע, אני המתנתי סתם !. שוב - לא טרחו ליידע, פשוט הבריז ! אני כל הזמן צריכה לפנות כדי שתיקו את הממיר.
3. בעניין הכסף- בגלל שחודש לא חיברתם אותי - צריכים להחזיר לי את הכסף עבור החודש הזה - כבר חודשיים שאני מחכה להחזר !!!!!!!!!!!! כמובן - שכל הזמן לא מחזירים לי . אני כל הזמן פונה שוב ושוב, טוענים בפני כל הזמן שמחזירים , בפועל , ממשיכים לחייב אותי סתם !!!!!!!!!!!! פשוט גנבה ! אם אני הייתי חייבת כסף מעניין אם היו "גמישים " איתי כמו שאתם מרשים לעצמכם להיות "גמישים " עם הכסף שאתם חייבים לי . פשוט חוצפה.
יחס מגעיל, מזלזל, גם של כל המנהלים שדיברתי איתם , כולם טוענים שם שהם רוצים לתת יחס אישי והוגן, אבל בפועל - היחס מגעיל , לא מקיימים שום דבר ממה שהובטח לי . אפילו הובטח לי עוד חודש , אבל בפועל - גם זה לא קויים .
בקיצור, חוצפה !!!!!!!!!
גם עלבון , גם סוג הנזק :
החזר לאלתר ! פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה